Gratis en voor niks!

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

In ons geval zou een gratisbrengen.nl nóg handiger zijn hihi

Mijn bijdrage; http://snowangelgames.me/ en maar meteen ook een goeie gratis virusscanner ;)
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Wou jij die dan bouwen?
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

dit is niet echt bouwen te noemen, meer aanpassen van templates maar ja dus, interesse? ;)
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ah ja, maar neuh.
Life smells...
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Bericht door haaii »

Bedankt! Als ik genezen ben wil ik een codeer jobke doen als freelancer. Webdesign zou daar onomkomelijk deel van uitmaken.
Als autist zit dat creatieve, gevoel voor stijl en dergelijke niet in me.
Maar ben niet heel zeker van programmeren. Misschien iets in de biologie zoals bio-informatica. Maar nu bouw ik luchtkastelen voor mezelf. Beide voetjes op de grond. Ik heb een lange weg voor de boeg. En misschien ben ik tegen dan niet meer zo slim. Dus ja. Afwachten. [-o<
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

en ik loop juist vast op het programmeren, beetje html lukt nog wel, maar java is andere koek al geef ik daar de brainfog, zoals alle suffe dingen die ik niet kan/snap gewoon de schuld van, zal dat wel missen tzt ik beter ben :) hoop dat je toekomstplannen uitvoerbaar worden
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Bericht door haaii »

soof schreef:en ik loop juist vast op het programmeren, beetje html lukt nog wel, maar java is andere koek al geef ik daar de brainfog, zoals alle suffe dingen die ik niet kan/snap gewoon de schuld van, zal dat wel missen tzt ik beter ben :) hoop dat je toekomstplannen uitvoerbaar worden
Welke combinatie van programmeer talen lijkt jou handig als freelancer?

standaard pakketje van html, java, css. mss php en wordpress vaardigheden erbij. of misschien iets spicifieker?

Ik zal nog bekijken of programmeren mij ligt. helaas kan ik dat pas weten wanneer ik veel tijd daarin heb geinvesteerd. En dat gaat wrijvingen geven met de terzake doende tewerkstellingsdiensten.
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

Klinkt nuttig, je rijtje, en laatste tijd kom ik Joomla steeds meer tegen maar aangezien ik Wordpress wel kan schieten begin ik daar maar niet eens aan ;) zelf hou ik het bij dreamweaver & photoshop, voorlopig
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Bericht door haaii »

bedankt. ik zie wel hoe het uitdraait. als ik geestelijk niet helemaal de oude word. Kan ik altijd soldaat worden. Elite soldaat of zo. en als dat fysiek ook niet te veroorloven is, dan speel ik terug runescape voor de rest van mijn dagen.

;)

Kun jij bijklussen met die vaardigheden? moest je meer energie hebben?
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

haaii schreef: Kun jij bijklussen met die vaardigheden? moest je meer energie hebben?
nu is het nog gewoon een hobby maar later...wie weet!

speel ze :D
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Hi there!

In de aanbieding - helemaal gratis en voor niks - een zwarte mascara. Manlief kocht voor mij vanmorgen een bruine mascara en toen bleek er een twee halen een betalen actie te zijn en nam de lieverd er voor mij dus twee mee. Maar niet twee bruinen, daar had ik wat aan gehad. Hij nam een andere, zwarte, mee en die gebruik ik niet. Wie wil deze hebben?

Stuur me een pb-tje met je naam en adres. De eerste krijgt de mascara toegestuurd! Ciao, Bloem
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Niemand?
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

nou kom maar op als je er écht vanaf moet ;O) kan ik m'n vitamine D-tegen-de-allergieën erop testen! (je hebt zo pb)
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ja, hopen dat je het kan verdragen en eruit ziet als een plaatje <3
Plaats reactie