Gratis en voor niks!

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik kreeg een coupon voor Zalando. Bij besteding van E 75 korting van E 12.50. Dit is de kortingscode voor wie de eerste is: DTUN7Q5X

En voor wie wat bij Bol.com gaat kopen: eerst even op de link hier ergens rechts in beeld om die website te bereiken! Een percentage van je aankoop komt ten goede aan dit forum.

Groetjes, Bloem
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Zowat hetzelfde bericht van dezelfde winkel (de kortingsbonnen van Zalando vallen hier uit de lucht in in mijn schoot. Ik heb liever dat er een kat naar beneden komt, precies bovenop mijn slaapzak! Ha, dat zou wat zijn).... dus wie wil shoppen, here we go:
E 20 korting bij besteden van E 75 bij Zalando. Kortingscode: BS64UYVSCF

Verder bestaat Watmooi tien jaar en daar krijg je dus de komende weken 10% korting:

Dat is een feestje waard! Daarom verloten we aankomende maand elke drie dagen een kadopakket vol met kleding en accessoires van onze favoriete duurzame labels (t.w.v. €500). Iedereen die in onze feestmaand een bestelling plaatst, maakt kans op dit supergave pakket.
En om het bestellen nóg leuker te maken, krijg je tot 30 november 10% korting op je aankopen. Gebruik code WM10JAAR.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Kan ik iemand blij maken met een gratis bluetooth dongel? Anders gooi ik hem weg.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Hoe sluit je zo'n bluetooth dongel aan Bloemetje? Kan je hem ook gebruiken om internet te hebben op vakantie? Moet je dan nog betalen voor gebruik van internet?
Misschien heb ik wel interesse.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Dag Agnes, een dongel is een apparaat waarmee je via Bluetooth bestanden (bijv. fotos) van andere apparaten (bijv. een telefoon) naar je computer kan brengen. Sommige laptops hebben een ontvanger voor Bluetooth ingebouwd, maar heel veel niet. Het is dus eigenlijk in plaats van een snoertje.

Groetjes, Bloem
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

bloemetje schreef:Dag Agnes, een dongel is een apparaat waarmee je via Bluetooth bestanden (bijv. fotos) van andere apparaten (bijv. een telefoon) naar je computer kan brengen. Sommige laptops hebben een ontvanger voor Bluetooth ingebouwd, maar heel veel niet. Het is dus eigenlijk in plaats van een snoertje.

Groetjes, Bloem
Dank je wel voor je uitleg. Her zou handig kunnen zijn om foto's van mijn fototoestel (zonder Bluetooth ) naar mijn tablet te sturen, als de dongel tenminste op het fototoestel kan worden aangesloten. Weet jij of dat kan Bloemetje.? Anders kan je het misschien aan de kringloop winkel brengen (mits je daar energie voor hebt ).
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Agnes, als het goed is dan heb je een USB aansluiting op je tablet en daar kan dan de dongel in. Ik durf niet te beloven dat het ding meteen werkt, mogelijk moet je er software voor downloaden. Maar dat is niet heel moeilijk. Groetjes, Bloempie
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Je kan de Dongel beter aan iemand anders geven, want als ik nog software moet gaan zoeken kost het me te veel tijd/energie.

In elk geval bedankt voor je aanbod en uitleg.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Snap ik.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Tot nog zes uur vanavond kan je op TW meedoen om het boek Bitch Doctrine van Laurie Penny voor jezelf en een vriend te winnen! Ik schreef er een persoonlijk essay over: Uppity Me: How Laurie Penny’s Latest Book Gave Me Back My Self-Worth. Het boek is een aanrader!! En mijn artikel misschien ook ... :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Afbeelding



Ik heb de boekenkast een beetje opgeruimd en zodoende een doos met elf boeken (NL en EN-talig) in de aanbieding voor E18 (excl. verzendkosten).

En speciaal voor mensen van dit forum: gratis het boek From Fatigue to Fantastic van Professor Teitelbaum erbij!

Klik op de link voor meer info of stuur me een berichtje.



Afbeelding
Plaats reactie