Warmte!

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Biancavia
Actief lid
Berichten: 299
Lid geworden op: 18 dec 2005, 18:14

Warmte!

Bericht door Biancavia »

Woehoeeei, eindelijk warm!
Ik weet niet of dit aan mij ligt, of jullie dit ook hebben, maar ik leef doorgaans helemaal op als de temperatuur eenmaal boven de 25 graden uitkomt.

Ik heb drie dagen achter elkaar eten gekookt, ik heb kleren gewassen, gestoft, afgewassen, boodschappen gedaan, mijn auto gewassen, langs mijn oma geweest, op een terrasje gaan zitten. :)

Nu ben ik ook sinds vorige week zaterdag gestopt met Zoloft (AD), en ik ben nu sinds het weekend ook de ontwenningsverschijnselen over zijn. Maar goed, of het nou door het weer komt of niet, wel typisch dat ik me nu zo goed voel nu ik met de AD ben gestopt.

Of zou het er ook mee te maken hebben dat ik morgen voor een paar dagen naar Disneyland Parijs ga? :D
Ik zag er eerst tegenop, het lange autorijden, de wachtrijen in het park, maar nu sinds eergisteren heb ik er helemaal geweldig superveel zin in! :P

Het lijkt wel of mijn lichaam op de een of andere manier altijd moeite moet doen om op temperatuur te blijven en omdat dat nu niet hoeft blijft die energie over voor andere dingen ofzo.
Ik ben lichamelijk nog wel moe, en ook geestelijk kan ik nog wel wat afwezig zijn, en ik zweet en ik plak en 's nachts slaap ik slecht, maar toch voel ik me zodanig goed dat mijn lichaam niet meer compleet gaat protesteren als ik iets (lichamelijks) aan het doen ben.
Plaats reactie