5 dollar korting bij iHerb.com

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

5 dollar korting bij iHerb.com

Bericht door masterddv »

Voor de mensen die online supplementen wensen te kopen bij de grootste online supplementen shop in de states, nl. www.iherb.com, geef ik volgende tip mee: gebruik bij uw eerste bestelling de code ETE483 in uw shopping cart en ontvang direct 5 dollarkorting !

Edit:
Door bij uw eerste aankoop de promotiecode DUY863 in te geven,
krijgt u niet alleen 5$ korting,
maar steunt u ook ME-Gids.Net
(wat nodig is om online te kunnen blijven).
Admin



Ik bestel daar de meeste van m'n supplementen, 2 à 4 keer goedkoper dan in Nederland en Belgie. Dit kan tellen voor de meeste ME'ers onder ons. Om een voorbeeld te geven een potje chlorella 1000 mg in Belgie, kost 47,10€, bij iherb koop je datzelfde potje aan 8,9€ ! Zo zie je maar welke schandalige winstmarges gemaakt worden op voedingsupplementen....
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

5 dollar korting bij www.Iherb.com

Bericht door hildeke »

bedankt voor de gouden tip, masterddv! 'k Ga binnenkort toch Bile Acid Factors bestellen want die blijken een stuk goedkoper via iherb.
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

5 dollar korting bij www.Iherb.com

Bericht door masterddv »

graag gedaan, alle supplementen zijn een stuk goedkoper daar, het scheelt immens, ik spreek uit eigen ervaring. Merken als now foods en jarrow, zijn zeer goed van kwaliteit en betrouwbaar veelal met GMP label !
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

5 dollar korting bij www.Iherb.com

Bericht door sowfia »

en het is ook altijd betrouwbaar met verzending enzo? ik denk er nu ook wel over om voortaan enkele dingen daarbij te bestellen. wat voor soort verzending neem jij dan?

bedankt voor de tip!
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

5 dollar korting bij www.Iherb.com

Bericht door masterddv »

betrouwbaar 100%, de firma is zeer correct, als je besteld op een dag, meestal gaat het de dag zelf de deur uit, als je alles snel wil hebben, kies je DHL, betaal je meer maar gaat het rap. Ik neem altijd de goedkoopste, economy standard, dat kost 4 dollar (2,75 €) en meestal heb je alles dan op 10 dagen. Let wel op zo lang je onder de 20 euro per bestelling blijft geen importkosten, ga je erboven, bv. 80 euro, dan kan het zijn dat je 10 euro douane moet betalen, maar dan nog valt het reuze mee !
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Ik ben ook een enthousiaste gebruikster van iHerb. Heel correcte site, snel geleverd, lage prijzen. Kan het iedereen aanbevelen.
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

met de douane moet je juist opletten, ze hebben het me weer gelapt vandaag in Belgie. Een bestelling van 23 dollar, dus 16€ rekenen ze me 10 Euro douane kosten aan. Nochtans op het papier dat er bij steekt, staat duidelijk op indien lager dan 22 euro geen kosten, behalve bij alcohol tabak.

ps: misschien zijn de mensen bij de douane nog niet op de hoogte van het feit dat 1 euro niet gelijk is aan 1 dollar :-)
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

pfff, wat een ellende. Persoonlijk heb ik dit nog nooit meegemaakt.
Tja, dan is je profijt gelijk op natuurlijk. Balen!
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

ik heb een klacht neergelegd bij de Post...
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

5 dollar korting bij www.Iherb.com

Bericht door Zuiderzon »

masterddv schreef:Merken als now foods en jarrow, zijn zeer goed van kwaliteit en betrouwbaar veelal met GMP label !
Ook ervaring met merk natural factors (vb. Q10)?
masterddv schreef:als je alles snel wil hebben, kies je DHL, betaal je meer maar gaat het rap. Ik neem altijd de goedkoopste, economy standard, dat kost 4 dollar (2,75 €) en meestal heb je alles dan op 10 dagen. Let wel op zo lang je onder de 20 euro per bestelling blijft geen importkosten, ga je erboven, bv. 80 euro, dan kan het zijn dat je 10 euro douane moet betalen, maar dan nog valt het reuze mee !
Dus in principe kan je beter 2 tot max 4 aparte bestellingen plaatsen als je boven 20€ uitkomt... :?: 2 x 2.75€ (5€) of 4 x 2.75€ (11€) ipv1 x 2.75€ + 10€ (12.75€) :?:
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Je kan zonder problemen bestellen tot een max. waarde van 22 euro (verzendingskosten niet meegerekend).
Let wel op met wisselkoersberekening, de ene is de andere niet, dus speel het op veilig en neem de laagste waarde.
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Ik had een bestelling geplaatst in Amerika en die hadden om bovengenoemde reden geen factuur meegestuurd! Zodoende kon de douane ook niks extra's berekenen.. Factuur werd vervolgens wel per mail naar mij gestuurd!!! Dit bestaat dus ook nog!
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Bij welke firma was dat?

Bij mij is het ook wel al gebeurd dat er geen factuur bij in het pakje zat, maar wel een lijstje met de waarde van de resp. artikelen. En alle pakjes die ik heb ontvangen, waren geopend door de douane..

Je kan aan de afzender ook altijd vragen het artikel als geschenk (gift) te versturen of als staal zonder waarde, dan ontloop je de douane- en invoertaksen ook, maar de meeste grote firma's doen dit niet, omdat dit voor hen gevaarlijk is als ze betrapt worden. Verkopers op eBay doen dit meestal wel als je het vraagt.
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Dat was hepalin.com (voor Artesunate).. Nergens stond dus kosten benoemd.. Toen ik mailde voor de factuur gaf ze dit als antwoord

We typically do not send invoices for international orders, so that the package can pass through customs easier. I have attached an invoice for your order in this email.

En ik heb nu 3 pakketje (2 van iherb) uit Amerika ontvangen en ook allemaal ongeopend.. Wat gek dat daar zoveel verschil in zit!
Gebruikersavatar
manon30
Beginner
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 mar 2011, 17:20

Iherb

Bericht door manon30 »

Ik heb geen idee of ik hier goed zich met deze vraag..


Ik heb al een paar een keer bestelling gedaan bij iherb. Maar nu valt het me op dat het steeds zo lang duurt voor mijn bestelling er is.
Ik wacht nu al 2 weken op mijn laatste bestelling.
Hoe lang duurt het meestal bij jullie?

Moderators verplaats dit maar als er al een topic van is, ik kon er even geen vinden
samengevoegd met ander iHerb topic. admin :wink:

groetjes Manon
Plaats reactie