5 dollar korting bij iHerb.com

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Beste mensen en bestaande en nieuwe iHerb-klanten,

iHerb heeft de voorwaarden van zijn beloningsprogramma gewijzigd.

Vanaf november krijgen alle nieuwe klanten 10$ korting (ipv 5$) bij hun eerste bestelling, zonder beperkingen, zolang men onze promocode DUY863 ingeeft bij hun bestelling.

Voor wat betreft bestaande en nieuwe klanten, is het vanaf nu ook NOODZAKELIJK om bij IEDERE bestelling eerst naar onze site te komen om op onze gepersonaliseerde iHerb-link http://eu.iherb.com/?rcode=DUY863 te klikken, en dan pas uw winkelmandje bij iHerb te vullen.

Alleen op deze manier krijgt ME-gids verder een commissie op jullie aankopen, wat broodnodig is om online te kunnen blijven, zeker met het oog op een vernieuwing van de website op termijn.

Wil dit bericht zoveel mogelijk delen aub zodat alle bestaande (en nieuwe) klanten hiervan op de hoogte gebracht worden!

Vast dank om ons te willen blijven steunen!

Afbeelding

Steunpagina Koop via iHerb.com

ME-gids
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
tavy
Actief lid
Berichten: 317
Lid geworden op: 19 jun 2010, 12:14

Bericht door tavy »

Ik heb bij iherb besteld en moet nu 15 euro bij betalen van de douane!!! Ik heb maar voor 34 euro besteld.

Is het wijs om het pakketje te weigeren?
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Dank, Zuiderzon.

Zal kijken hoe ik verder kan delen, maar of wij het kunnen gebruiken?

Ik kan de 4 ME injecties niet zo gauw vinden, nl. Ook niet met de zoekfunctie.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

tavy schreef:Ik heb bij iherb besteld en moet nu 15 euro bij betalen van de douane!!! Ik heb maar voor 34 euro besteld.

Is het wijs om het pakketje te weigeren?
Beste Tavy,

Zie onze info/steunpagina over iHerb:
https://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-26.html
België
  1. Wanneer de totale intrinsieke waarde van de zending niet meer bedraagt dan 22 euro wordt er in alle gevallen volledige vrijstelling van rechten bij invoer en BTW verleend.
  2. Indien de totale waarde van de zending meer bedraagt dan 22 euro maar minder dan 150 euro, wordt de vrijstelling verleend van rechten bij invoer maar dient de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen.
  3. Wanneer de waarde van de zending meer bedraagt dan 150 euro dienen de rechten bij invoer en de BTW te worden betaald op de totale waarde van de zending, onverminderd de eventuele toepassing van andere vrijstellingsbepalingen.
Bron: http://www.fiscus.fgov.be/interfdanl/nl ... kket.htm#a

Bereken kosten: http://www.invoercalculator.be/

Tip van forumleden: Wil je zo goedkoop mogelijk pakketjes op bestemming krijgen. Splits een bestelling op in pakketjes van maximum 22€. Je betaalt dan wel meermaals verzendingskosten (goedkoopste is via global mail). Doch betaal je geen invoertaksen die hoger kunnen zijn.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
oscar22
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 feb 2017, 11:46

Bericht door oscar22 »

Hoi Tavy. Ik bestel altijd via DHL op Iherb. De bezorgkosten variëren met het aankoopbedrag. Hoe hoger het aankoopbedrag hoe lager de bezorgkosten. Over de laatst 10 pakketjes heb ik geen douanekosten betaald. Vandaag kreeg ik echter een melding dat ik moest betalen. Dit kon nu echter online via het DHL global payment system via ideal of credit card. Het was maar 4.50 euro over een bestelling van 78 euro. Je betaalt dus geen extra verwerkingskosten meer van 15 euro.

Als ik via de gewone post bestel heb ik juist altijd douanekosten en vaak 20 euro door die extra verwerkingskosten. Het pakket heeft ook geen track en trace

Groetjes [/url]
Plaats reactie