Nieuwe aanvraag voorzieningen

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

thuiszorg aangevraagd

Bericht door felixloena »

Hmmm, weet je zeker dat je een scoot onder de kerstboom wil? Dan hoop ik dat alles past want zo'n ding is niet echt klein
ja dat weet ik heeeeel zeker, daar knok ik al 3 jaar voor....
En pfff, waarom doen ze hier zo moeilijk qua dossier? Mijn mond viel open toen ik van Felixloena las dat zij veel meer info krijgt dan ikke.
niet laten afschepen!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

thuiszorg aangevraagd

Bericht door stargazertje »

Ik laat me niet afschepen Felixloena, maar goed, voor jou hoop ik mee op een scootmobiel met mobiele Kerstboom achterop :)
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

thuiszorg aangevraagd

Bericht door felixloena »

YEEESSSSSS!!!!

Ik krijg een scootmobiel. Ik had het nooit durven dromen dat het nog eens zou lukken, maar ik kreeg het net te horen

Ik ben helemaal door het dolle heen. en ook huish. hulp toegekend, iets minder als eerst maar dat geeft niet.

Zit helemaal te shaken!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

thuiszorg aangevraagd

Bericht door josje15 »

Volgens mij dacht je niet, dat het kon.......verdiend door je eigen doorzetten en volhouden....wat heel slecht is voor ons. Maar gelukkig komt ie er nu.
En verlenging van de thuiszorg, kan me voorstellen dat je van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen...lekker uit je dak gaan voor zover de mogelijkheden reiken.
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

thuiszorg aangevraagd

Bericht door felixloena »

Volgens mij dacht je niet, dat het kon.......verdiend door je eigen doorzetten en volhouden....wat heel slecht is voor ons. Maar gelukkig komt ie er nu.
En verlenging van de thuiszorg, kan me voorstellen dat je van gekkigheid niet meer weet wat je moet doen...lekker uit je dak gaan voor zover de mogelijkheden reiken.
Ik geloofde er niet meer in, en nu kan ik het nieuws niet geloven.
Dat uit mijn dak gaan doe ik maar niet, ik voel een giga hoofdpijn opkomen van alle (positieve) stress. ook goed nieuws put uit :roll: .

Ik hoop wel dat iedereen hier die in een gevecht verwikkeld is, hier nieuwe moed uit kan putten. Met een lange adem kan het lukken.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
nanda
Actief lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 04 mar 2011, 21:38
Locatie: lelystad

thuiszorg aangevraagd

Bericht door nanda »

Oh meis wat fijn!
Het leven is wat je gebeurd terwijl je andere plannen maakt...
Gebruikersavatar
marianneke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 444
Lid geworden op: 15 mei 2010, 11:25

Bericht door marianneke »

Gefeliciteerd Felixloena, het is je gegund. Die lange strijd is in ieder geval niet voor niks geweest. Ga maar lekker genieten van dit geweldige nieuws, jouw Kerstcadeau heb je alvast binnen.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Van harte Felixloena. Het is je dubbel en dwars gegund ook van deze kant. Een beter Kerstcadeau kan je bijna niet krijgen he?
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Thanks, het voelt inderdaad als een prachtig kerstkado!
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
josje
Gevorderd lid
Berichten: 830
Lid geworden op: 10 mar 2010, 11:04

Bericht door josje »

fijn felixloena,gefeliciteerd.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Gelukkig is dan één ding gelukt, felixloena.

Ik had bijna 7 uur thuiszorg, nu nog 5 en over drie maanden nog 4,5. Ik heb minstens zeker 6 uur nodig maar of ik nog energie heb om aan bezwaarschriften te beginnen weet ik niet.

Je wordt belazerd waar je bijstaat; boodschappen negeert zo'n mens aan de telefoon, koken negeert ze ook en daar staat sowieso maar 15 min voor volgens haar :lol: :lol: wat zal het eten bij dat mens vies zijn. Dan zou ze het toch gaan onderzoeken en mij terugbellen. Nee dus, je krijgt gewoon die fijne kerstboodschap per brief. Allemaal leugens, hebben die ambtenaren geen geweten? Wat een trut!

Sorry, beetje boos.
Life smells...
Gebruikersavatar
truus73
Gevorderd lid
Berichten: 1395
Lid geworden op: 15 aug 2007, 23:05

Bericht door truus73 »

Felixloena, hartelijk gefeliciteerd met het goede nieuws.
Jammer dat de huish.hulp wordt ingekort maar die scootmobiel krijg je in ieder geval.
Ga er het komende voorjaar maar fijn van genieten.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Ik ben P-I-S-S-I-G! Vandaag brief gekregen met officiële uitslag. Brief is van 18 december en pas de 21e al verstuurd. Dan hebben ze het over een indicatieadvies van 18 december? Dat is toch wanneer ze een beslissing hebben gemaakt? Toch knap dat ik al voor de 18e ben geïnformeerd. Vervolgens laten ze gewoon ook het punt van revalidatie weg? Daar hadden ze het wel over via de telefoon. Moet ik daar nu wel/niet op gaan reageren? Nu 6 weken om bezwaar in te dienen.
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Herkenbaar, wat ze zeggen en wat ze schrijven komt wel vaker niet overeen is mijn ervaring. Je zou nog het interne dossier kunnen opvragen, misschien dat daar wat meer info instaat? en zit een kopie van het advies van de ggd arts erbij? Dat mag je ook zien. Of had je dat al opgevraagd, zit ik me nu af te vragen en ben ik dat weer kwijt...

Mijn aanbod staat nog he, als ik je kan helpen met je bezwaarbrief. Veel sterkte en zet hem op! Ik ben nu klaar met mijn gevecht, dus nu kan ik je bij jouw gemeente helpen :twisted:
Leven is het meervoud van lef - Loesje
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Ik heb een kopie van mijn dossier gevraagd, maar de jurist begon dus over inzage van mijn dossier en dat ik begin jan een belletje erover zou krijgen. Op mijn directe mail terug dat ik een kopie wou en niet inzage is niet gereageerd. Kopie advies GGD arts heb ik nooit gezien en zat er ook niet bij. Moet ik die nu ook per mail gelijk opvragen met spoed?
Plaats reactie