supplementen kopen online

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

En hoe lang duurt de verzendtijd ?

vraag verplaatst. zie antw hierboven. Admin
Het leven is een feest, maar ik kan (nog) niet ingaan op de uitnodiging !

Facebook : Lyme België/Belgique Protest
Time For Lyme BE-NL
Gebruikersavatar
bliss
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2011, 18:53

IHERB -Vitacost

Bericht door bliss »

Iherb is inderdaad veeeel goedkoper! Iherb.com of Vitacost.com. Heb met vitacost alleen wel leveringsprobleem gehad (kwam 2 weken later en niet trackable) en veel duurder in verzendkosten. Iherb, supersnelle levertijd (dhl), op dinsdagavond besteld en heb het op donderdagochtend al binnen!
Tegenwoordig als je bestelling onder de 140 dollar blijft hoef je geen invoerrechten/belasting betalen!
Ze hebben daar ook regelmatig gratis verzenden acties. 1 dollar is momenteel 0,70 eurocent!!! gemiddeld zijn alle supplementen 2 a 3x goedkoper dan in NL. En ook vaak zuiverder. Op internet kan je ook de ervaringen lezen met Vitacost en Iherb. Heb voor Iherb nog een kortingscode: PEY030 (5 dollar korting bij je eerste bestelling)
Doe je voordeel ermee,

Bliss
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

IHERB -Vitacost

Bericht door felixloena »

Hiernaast rechts staat een andere kortingskode, en zo wordt ook MEcvs.net gesteund.
Code DUY863. Ook 5 dollar korting bij de eerste aankoop.
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Omdat ik deze keer met mijn duurdere producten niet onder de 22 euro kon blijven, koos ik maar voor DHL, na hier gelezen te hebben dat je dan geen extra kosten hoeft te betalen.
Vandaag kreeg ik telefoon van een meneer die me meedeelde dat ik douanekosten moest betalen. Ik kon kiezen: ofwel mijn pakje ff 60 km zelf gaan afhalen en aldaar betalen ofwel zomaar mijn credit card nr. doorgeven via de telefoon! Heb natuurlijk geweigerd en gezegd dat ze me maar een rekeningnr. moesten sturen. Hadden ze nog nooit meegemaakt... Nu, ik geef niet zomaar telefonisch mijn kaartnr., je hebt toch geen controle over wie je belt? Bovendien was het een Nederlands nummer, terwijl het afhaalcentrum in België gelegen is.
Ik heb dan een mail gekregen met het rekeningnr. en dan heb ik ter controle toch nog maar even naar DHL gebeld om te zien of het wel klopt (en het niet het nr. is van een medewerker met snode plannen). Dat konden ze me onmogelijk vertellen, maar ze konden me wel zeggen dat het e-mailadres wel het adres was van de collega's die zich met de douane bezighouden. Heb dan toch maar de overschrijving gepleegd en hoop dat hiermee alles in orde komt...
Maar het klopt dus blijkbaar niét dat je via DHL dan niks hoeft te betalen... Misschien dat ik volgend keer toch maar weer de goedkope methode kies...
Ik vind het alleszins vreemd dat ze zomaar verwachten dat iedereen z'n kredietkaartnr. via de telefoon doorgeeft.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

@ klaproos

bij DHL hebben ze bevestigd dat ze werken aan een systeem om dit soort situaties te vermijden in de toekomst. Ik vind het zelf ook heel vervelend maar tot nu toe geen problemen.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

@klaproos:

een overzicht van verzendmethodes met extra kosten, volgens iHerb:
http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-26.html

hopelijk heb je er wat aan
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
spring
Donateur
Donateur
Berichten: 619
Lid geworden op: 27 okt 2010, 16:44

Bericht door spring »

Tegenwoordig als je bestelling onder de 120 dollar blijft hoef je geen invoerrechten/belasting betalen!
Ik had laatst een bestelling bij Pro Health, onder 140 dollar ($112) en moest BTW en inklaringskosten betalen. Ging via PostNL. Totaal ruim 17 euro.
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

@Zuiderzon: dankjewel, ik kende dat al wel, ben al meer dan 10 jr een trouwe iHerb-klant. Maar ik had nog nooit voor meer dan 22 euro besteld of via DHL, dus nu ik duurdere pillen moest hebben dacht ik: ik waag het maar, omdat ik hier had gelezen dat er meestal niet moest bijbetaald worden.
Gebruikersavatar
malu
Gevorderd lid
Berichten: 1085
Lid geworden op: 15 sep 2011, 13:23

Bericht door malu »

Wat een raar verhaal. Ik heb idd wel een paar keer via DHL inklaringskosten moeten betalen, maar dat kon gewoon contant aan de deur. Nu werd ik daar ook wel door overvallen omdat ik niet altijd contant geld in huis heb; normaal gesproken schijnen ze idd ook wel eerst te bellen, maar ze hadden mijn nummer niet zeiden ze (stond gewoon op het etiket, maar goed). Dus misschien dat het daarom anders verliep bij mij...
De wereld achter ME: http://memalu.blogspot.com/
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Heb al meer dan 10 x besteld voor bedragen boven 100 dollar via DHL en nog nooit iets van douanekosten gehad.. Lijkt erop dat de Belgen ook stuk strikter in zijn dan!
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

Ofwel had ik gewoon weer eens een keertje 'geluk' :cry:
Heb ooit per gewone post een pakje besteld dat bij omrekening bij het bestellen net 21.8 euro was, maar toen ik het ontving had men 22.15 euro gerekend, en ik moest 10 euro betalen! Dat was pas balen...
Gebruikersavatar
jolie
Beginner
Berichten: 53
Lid geworden op: 13 mei 2009, 19:57

Bericht door jolie »

Mijn ervaring: Ik heb voor 35 dollar bij iherb besteld, verzendkosten voor dhl van ong. 11 dollar erbij, dinsdag besteld vrijdag in huis zonder extra kosten van de douane ofzo. Wat ik had besteld was niet
in NL te koop en wel door arts voorgeschreven, ik wilde het snel en met track en trace code. Dus ging perfect.
Jolie
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/

TOT 30% GOEDKOPER EN BOVEN DE 35 EURO GEEN VERZENDKOSTEN.

Ik heb hier paar keer besteld en prima gegaan. Scheelt veel qua prijs.
Plaats reactie