supplementen kopen online

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Hallo, ik denk 12 euro kosten, maar de juiste kostprijs zal ik pas kunnen zeggen als het van mijn rekening gegaan is, he, want ik heb met Visa betaald.
Amai, niet te geloven, wat een verschil, 5,2x goedkoper.
Ik ben blij want wat ik allemaal uitgeef aan suplementen!
Maar nu stop ik met experimenteren,hoor, ik hou me nu bij wat ik heb, en bij mijn dieet, ik voel me hier goed bij, dus...
Groetjes,
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Hallo, ik heb vandaag de rekening aangekregen van DHL, het valt wel tegen, moet ik zeggen: 21,79euro. Dit is alleen voor het verzenden, he.
Kga volgende keer toch wel es iets anders uitproberen, mss dat wat jullie zeggen, van 2, 75euro?
Groetjes,
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

karolien: ik denk dat dat de normale prijs is hoor, 21% btw op de waarde van de goederen, klopt dit dan niet ongeveer ? En normaliter doe je dan nog winst hoor. Ik wacht op m'n bestelling via international mail, dat duurt dus veel langer, ben benieuwd wat de kosten zullen zijn...
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

vandaag m'n bestelling gehad, is 12 dagen onder weg geweest, 2,75 verzendingskosten betaald en nog eens 10 euro nu douanekosten. (ongeveer 21%) op de goederen, maar nog steeds veel goedkoper...
Gebruikersavatar
Rainflow
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2008, 16:53

Caprystatin online supplier?

Bericht door Rainflow »

hm, interessante topic,
heb eens de bedragen van kastickets apotheek opgeteld :? da's schrikken...
Voor Chlorella ziet iHerb er heel goed uit, omwille van de lage verzendkosten,
maar ik heb me al suf gezocht naar een online supplier die naast Chlorella tegelijk ook Caprystatin aanbiedt, én redelijke verzendkosten aanrekent. Ik betaal nu via apotheek 28,50 + 3,70 portkosten. Of kent iemand een betrouwbare en goedkope online-winkel voor Caprystatin alleen?
groetjes, Rainflow
Gebruikersavatar
maria59
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 07 sep 2009, 16:40

Bericht door maria59 »

Bij de rooderoos.com kost het 21,75, wat de verzendkosten zijn weet ik niet.

Misschien kan je bij de ME vereniging eens opperen dat patiënten die aangesloten zijn bij de vereniging korting krijgen bij de Roode Roos.

Er zijn nl. meer patiëntenverenigingen die als je lid bent korting krijgen bij de Roode Roos, dit zijn toch wel aanzienlijke kortingen.

Ook kan je eens kijken naar een vervangend product, er zijn nl meer voedingssupplementenleveranciers die een produkt met Caprylzuur hebben, w.s. gebruik je het vanwege een candiasis?
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

karolien schreef:Hela,
ik heb juist mijn suplementen al aangekregen, de Greens +.
Amai, wat een service!
Zo snel, keigoe!
Bedankt, he, masterddv, om me dat te leren kennen, scheelt me een hele hoop!
Groetjes
Heb je bij de levering nog extra kosten moeten betalen? Ik heb dat wel eens aan de hand gehad bij leveringen vanuit de VS, dat ik aan de postbode of de koerierspersoon nog inklaring of douane ofzoiets moest bij betalen.
Hoeveel bedroeg het totaalbedrag van je bestelling als ik vragen mag?
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

oeps, zie dat je mijn vraag al beantwoord had vooraleer ik ze gesteld had. had de 2de pagina gemist.
beetje blond vanbinnen. :wink:
Gebruikersavatar
Rainflow
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2008, 16:53

Bericht door Rainflow »

Vandaag de 2 potten Chlorella ontvangen die ik 8 (!) dagen geleden bij iHerb had besteld. 29.70$ betaald, iets meer dan 20 euro, en...geen taksen op moeten betalen!?! Misschien was de bestelling te klein om btw aan te rekenen? alleszins bedankt voor de tip!

@maria59: rooderoos.com heeft een interessante prijs voor Caprystatin, maar ik kom op webvitaal website terecht omdat ik noch 'resident of the Netherlands' ben, noch lid van één van de verenigingen. Ondermeer caprystatin werd mij voorgeschreven voor de aanpak van darmdysbiose, heb geen candiasis of ander probleem van gist-overgroei, blijkt uit testen. Ik vermoed dat de mix van vetzuren algemeen bevorderlijk is voor herstel van het darmstelsel.
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

rainflow, idd, Iherb super service. Ik heb de indruk als je niet boven de 30 dollar gaat, dat je geen taxen moet betalen, ga je daar wel over, dan moet je 20% betalen... Truuk is dan natuurlijk uw bestelling opsplitsen per 30$, je moet dan wel extra verzendingskosten betalen, maar je spaart 20% taxen uit.
Caprystatin, is in feite caprylic acid, dat kan je ook bestellen bij iherb, het is wel iets zwaardere dosis, maar ingredient is hetzelfde...
Gebruikersavatar
klaproos
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 02 nov 2008, 16:49
Locatie: Maaseik

Bericht door klaproos »

8 dagen (!!!) geleden plaatste ik een bestelling bij iHerb. Ik koos voor de premium-airmailverzending (kost een paar dollar meer), omdat het dringend was. Ik heb vandaag mijn pakje al gekregen. Geweldig!
En omdat de waarde minder was dan 22 euro, moest ik niks extra betalen.
Dit is echt een heel goeie tip, bedankt!
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

juist, splits je bestellingen gewoon op per 20 euro, als het kan, je betaalt dan wat meer verzendkosten, maar je bespaart veel meer op invoertaxen...
Frank
Actief lid
Berichten: 177
Lid geworden op: 07 nov 2008, 16:07

Bericht door Frank »

inderdaad bestellen in stukjes van 21 euro kan je veel geld besparen zelfs met verzendingskosten!

een voorbeeld

alpha lipoic acid 100mg 60 cops now kost bij vitatheek 22.50 + 4.50 verzending (of 5.5 voor belgie) = 27 euro

exact hetzelfde alpha lipoic acid 100 mg 60 caps van now kost bij vitaminlife.com: 4.89 euro + ongeveer 7 euro verzending = 11,89

Dit heeft slechts 35% korting terwijl veel producten er aan 50% korting staan.
Als je het goed uitzoekt kan het 3 keer goedkoper
Gebruikersavatar
Rainflow
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 dec 2008, 16:53

Bericht door Rainflow »

Na de goede ervaring met iHerb heb ik me verder gewaagd en Caprystatin besteld via healthdesign.com. Ik weet, er zijn alternatieve producten met dezelfde actieve stof, maar ik verkies toch het merkproduct dat mij wordt voorgeschreven. Echter zit door m'n voorraad heen, en nog niet geleverd. Besteld 20/09, in België 23/09, iemand ervaring en een idee hoelang mijn marchandise nog bij de douane zal blijven?
Dit is de tracker info van mijn pakje
Into Foreign Customs, September 24, 2009, 9:35 am, BELGIUM
Into Foreign Customs, September 23, 2009, 2:53 pm, BELGIUM
Arrived Abroad, September 23, 2009, 2:53 pm, BELGIUM
International Dispatch, September 22, 2009, 10:43 am, ISC CHICAGO IL (USPS)
Arrival
Acceptance, September 21, 2009, 5:06 pm, ELKHART, IN 46515
Electronic Shipping Info Received, September 21, 2009
masterddv
Actief lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mar 2009, 22:34

Bericht door masterddv »

rainflow, vermoedelijk omdat ze geen custom declaration vermelden op de verpakking met de waarde, want dan ligt het slechts 1 dag bi douane (zie Iherb.com)...
Plaats reactie