Begeleid wonen - cgt?

Alles over hulpmiddelen en tips om het leven met ME(cvs) iets aangenamer te maken. Vragen over sociale voorzieningen, verzekeringen.

Moderator: Moderators

haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Bericht door haaii »

dank je Leena. Ik heb wel bedenkingen bij de wenselijkheid hiervan. Heb immers veel intanties gecontacteerd hieromtrent, daarmee dat ik vrees over te komen als een 'shopper' of een onnozelaar die wat aandacht nodig heeft maar niet echt in een noodsituatie zit.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

haaii schreef: Hoe zit het met verhuizen zonder mijn domicilie te wijzigen? Omdat dat niet kan. Wat met mijn post etc?
Hm, toch maar eens uitzoeken eerst, als je een sociale huurwoning huurt (al of niet samen), zul je je daar moeten inschrijven, lijkt me. (Voordat ik meer moeite ga doen, zag wel al waar te zoeken.)
Life smells...
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Bericht door haaii »

Het is zo dat ik overwoog een paar kleine studio's te bekijken. echter, je kan je domicilie hier niet vestigen omdat het gaat om een gedeelde van een huis. (zolder of zo) Vandaar mijn vraag. wou weten of ik dan mijn post daar kan laten bezorgen.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

In NL is het zo dat ook als je een kamer huurt oid, je je daar gewoon kan, eigenlijk moet, inschrijven. Kan me haast niet voorstellen dat dat anders is in BE. Je kunt hier wel een (ander) postadres hebben.
Life smells...
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Bericht door haaii »

Kan niet verder zoeken. Mijn uitkering van de ziekenkas is ingetrokken. Dit wegens vooraf bestaande toestand.

En eigenlijk zou je ook wel kunnen werken denk ik, aldus mijn controlearts.
haaii
Actief lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 12 mar 2013, 18:10

Bericht door haaii »

Asje: hoe google ik op samenhuis projectenin belgie? Mijn keuzes zijn verengd tot dit. Dus dat dilemma is ook weer van de kaart.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Uitkering ingetrokken, man man. Maar ja, tuurlijk kun je werken :( Maar kun je dan wel huur betalen?

Dit is de site: http://www.samenhuizen.be/zoekertjes/
Life smells...
Gebruikersavatar
me
Beginner
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 jun 2015, 14:39

Bericht door me »

:shock: Haaii, weet niet wat voor een gevolgen dit voor je heeft maar veel sterkte. Je zou ze wat.......
Plaats reactie