Uitleg forum Stellingen/ Pollvragen

Hier wordt om de zoveel tijd een stelling geplaatst om een discussie uit te lokken.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Marjolijn
Oprichter
Berichten: 1270
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:37

Uitleg forum Stellingen/ Pollvragen

Bericht door Marjolijn »

In dit nieuwe forum Stellingen/ Pollvragen behandelen we om de paar weken een stelling.
Deze stelling is niet de mening van de plaatser van de stelling maar alleen een manier om een discussie uit te lokken.

Weet je zelf een leuke of interessante stelling die met ME/CVS of FM te maken heeft? Laat deze dan via PB (privebericht) of een emailtje weten aan 1 van de moderators Marjolijn, Marloes of Zuiderzon. Zij kijken dan of de stelling de moeite waard is om hier te plaatsen.
Ik roep iedereen op om mee te gaan denken zodat we veel leuke en interessante stellingen kunnen gaan plaatsen!
De nieuwste stelling kan je herkennen aan de 'Sticky' die voor de titel staat.

Tussen de stellingen door worden er hier ook polls geplaatst. Dit zijn geen stellingen maar gewoon peilingen over van alles en nog wat omtrent ME/CVS.

Wil je zelf graag een poll aanmaken dan kan dat in het forum ME/CVS/FM Algemeen bijvoorbeeld. Mochten we de poll interessant genoeg vinden dan kunnen we 'm hierheen verplaatsen. Verder is het in dit sub-forum het geval dat alleen de moderators polls en stellingen kunnen plaatsen en de leden alleen daarop kunnen antwoorden. Dit om te zorgen dat dit sub-forum niet teveel gaat lijken op 1 van de andere forums die we al hebben.

Hopelijk gaat er uitgebreid gediscussieerd worden hier. Laat je mening horen!!
Plaats reactie