RTL Late Night over Lyme

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nicoda
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 aug 2013, 15:37

RTL Late Night over Lyme

Bericht door nicoda »

Iemand dit toevallig laatst gezien? Een woordvoerder van het RIVM kwam een praatje over Lyme vanwege het toenemende aantal Lyme patiënten. Ik werd er helemaal enthousiast van, tot bleek dat meneer een ingestudeerd praatje hield en vooral richtte op de huidafwijking. Er was een lyme patiënt aanwezig die haar verhaal deed, maar dit werd grotendeels genegeerd door de man en hij hamerde vooral op huidafwijkingen :?

Wel fijn om te zien dat Floortje Dessing zich wel sterk maakte om duidelijk te maken hoe ernstig lyme kan zijn.

Het betreffende filmpje:https://www.youtube.com/watch?v=XLfM3tONOjU
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

RTL Late Night over Lyme

Bericht door soof »

"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
nicoda
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: 03 aug 2013, 15:37

RTL Late Night over Lyme

Bericht door nicoda »

Ze omschrijft het precies zoals het is! Heb het maar ff gedeeld op facebook :)
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Goed, nicoda, dat je dit geplaatst hebt.

Heb dit vlgs mij niet gezien.

Dat meisje in de rolstoel verwoordde het inderdaad heel goed. (Ze is nb al twee jaar bezig te strijden met het UWV!!!) Ik miste alleen over het algemeen dat je ook niet meer kan weten of je gebeten bent maar toch die klachten hebt/had en dat vals negatieve uitslagen je kan doen vermoeden ME te hebben. Wat in veel gevallen dus later Lyme blijkt te zijn.

Zoals bij YolandaFoster, in behandeling gekomen bij Kenny Demeirleir. Helaas gaat het niet goed met haar

http://www.show.nl/showflits/2015/neder ... -van-lyme/

Terwijl ik dacht dat ze een stam transplantatie ondergaan had. Of had dat na 20 januari plaats?

Gedverdegedvredegedverdemme.
Plaats reactie