Zondag 9 maart; bij Bikkels om 9.35 uur op Ned. 3.

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Soof je praat wel een beetje in raadselen, kan je uitleggen waarom je wegging ed.? Snap er niet zoveel van.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Grigor schreef:Anyways ik vond het een vrij confronterend filmpje . Echt erg voor Daan . Ontzettend slim ventje . Maar moet veel te diep graven op zo'n jonge leeftijd.
Mee eens - vond het ook erg confronterend. Mijn hart breekt als ik moeder en kinderen zie die het zo zwaar hebben en geen hulp krijgen. Bijvoorbeeld de uitspraak van Daan dat hij eigenlijk meer tijd aan zijn huiswerk zou moeten besteden, en dat er dan niemand is om hem daartoe te manen. Een klein detail maar hij heeft zelf dus goed door dat hij niet 'normaal stout/puberend' kan doen zoals hoort op die leeftijd.

Willemijn - die zich inhoudt om niet direct met een grote pan maaltijdsoep aan te komen snellen...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

achhetwasnikslulu

kan je dat niet gewoon gaan doen als je het op kan brengen/achter het adres kan komen/in de buurt zit Willemijn? zouden ze misschien heel blij mee zijn en anders is het altijd lief aangeboden! en zeg dan ook meteen ff dat ie aan z'n huiswerk moet :D
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Bericht door lulu »

Okniksisookgoed :D
STOP de mishandeling van ME patiënten!
Gebruikersavatar
josje15
Gevorderd lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 06 nov 2012, 14:10

Bericht door josje15 »

de moeder uit Bikkels is hier bekend, Soof ;-)
'mijn leven neemt haar eigen vlucht'
Gebruikersavatar
willemijnd
Actief lid
Berichten: 342
Lid geworden op: 07 nov 2013, 23:04

Bericht door willemijnd »

Soof: de Bikkels-moeder heeft nu mijn email-adres en weet dat ze me altijd kan vragen om een pan soep - mits ik zelf een beetje fit ben. We wonen op fiets-afstand van elkaar.
Om mezelf als huiswerk-begeleider aan te bieden had ik nog niet aan gedacht, misschien is het een idee. :wink:
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

jos: ja dat was te verwachten ja ;)
willemijn: =D>
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
kaki
Actief lid
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jan 2012, 17:42

Bericht door kaki »

Super Willemijn!
Een leuke jongen die Daan en een leuk gezin.. maar wat zwaar voor ze allemaal.
(hoe staat het eigenlijk met die buddy projecten van de vereniging en de stichting? )
Veel sterkte voor het gezin!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Die bestaan al, maar er zijn niet zoveel aanmeldingen, zowel van vragers als van aanbieders. De meeste aanbieders kunnen natuurlijk ook maar beperkt iets doen, het was in de eerste plaats als sociaal contact bedoeld. Althans, dit over de Vereniging, van de Stichting weet ik het niet.
Life smells...
Plaats reactie