ME op internet (chatten over beperkingen / werk)

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

Marloes
Gevorderd lid
Berichten: 1297
Lid geworden op: 15 okt 2005, 14:42

ME op internet (chatten over beperkingen / werk)

Bericht door Marloes »

Chatten met Nance, Marjo en Roos

In het kader van de Week van de Chronisch Zieken (10 t.m. 16 november) organiseren het Wajongcafe en het Breed Platform Verzekerden en Werk drie chatsessies met bekende Nederlanders. TV-presentatrice Nance, Tweede Kamerlid Marjo van Dijken en Mis(s) 2006 Roos Prommenschenckel zitten op resp. 14, 15 en 16 november tussen 19:00 en 21:00 klaar voor iedereen die met hen wil chatten over werken met een beperking. Nance, Marjo en Roos zijn alle drie ervaringsdeskundigen.

Het thema van de Week van de Chronisch Zieken is dit jaar In Beweging en er is extra aandacht voor jongeren met een beperking.
Dit thema wordt in het kader van deze chat vooral figuurlijk opgevat: hoe moeilijk is het om, met een beperking, werk te vinden? Onderwerp van de chat is beeldvorming. Welke ervaringen hebben jonge sollicitanten met een beperking? Hoe kijken werkgevers tegen hen aan? Wat kan je aan je eigen beeldvorming doen? Iedereen die met Nance, Marjo of Roos hierover wil chatten, is van harte welkom.
Er is natuurlijk ook gelegenheid om persoonlijke ervaringen uit te wisselen.

Waar: www.wajongcafe.nl

Wanneer:
14 november, 19:00-21:00 uur: Nance
15 november, 19:00-21:00 uur: Marjo
16 november, 19:00-21:00 uur: Roos

Wat: Chatten over werk en handicap
Wie: Jongeren met een beperking of chronische ziekte
Keep on rockin'
Plaats reactie