Scepsis omtrent Sonja Silva SBS6

Hier kan je lezen of laten weten wanneer er een programma op tv of radio komt over ME (cvs).

Moderator: Moderators

asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Quote van sonja s:

"Ik werk verdorie al bijna 2 jaar fulltime omdat ik na 2 jaar ziektewet er gewoon uitgeknikkerd werd! Ik had geen keuze."

Nicoda, dit is toch alles behalve een beeld van ME ... en dan komt ze zelf in de media over wsl enkele reacties, tsja ...
Life smells...
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

[Quote van sonja s: "Ik werk verdorie al bijna 2 jaar fulltime omdat ik na 2 jaar ziektewet er gewoon uitgeknikkerd werd! Ik had geen keuze." Nicoda, dit is toch alles behalve een beeld van ME ... en dan komt ze zelf in de media over wslenkele reacties, tsja ...]

Dat is wel vreemd ja. Ik ben zelf ook weleens bijna volledig goedgekeurd na een herkeuring omdat ik geschikt werd geacht om te gaan werken. Nou ik was toch echt niet in staat om te werken met als gevolg dat ik nagenoeg geen inkomen had. Ja dan kan het UWV hoog of laag springen wat niet kan dat kan niet. Dan maar geen geld. Ik moest toen van spaargeld rond zien te komen. Later zagen ze het wel in dat ik echt niet kan werken maar daar is wel 2,5 jaar procederen aan vooraf gegaan.

Dit is een "truc" van het UWV zij willen zoveel mogelijk uit de wia/ziektewet en voor iedere client die ze eruit zetten krijgt de keuringsarts een bonus. Zo pikken ze wel de mensen eruit die wel weer kunnen werken.

Het blijft een domme zet om hiermee op tv je onvrede te laten horen. Je zet jezelf ook nog voor schut vind ik.
Gebruikersavatar
huppelepup
Gevorderd lid
Berichten: 796
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:26

Bericht door huppelepup »

Nicoda; 3 halve dagen is toch wel even wat anders dan fulltime
Plaats reactie