Enquête GIP

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
shar
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 feb 2014, 05:18

Enquête GIP

Bericht door shar »

Hallo,

Heeft iemand deze enquête op de website al ingevuld?
https://www.survio.com/survey/d/K4I7C9M2A7V7O0O9C

En waar staat GIP voor? Is dat Geneesmiddel informatie voor de Patiënt?
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

GIP staat voor geïntegreerde proef, dus deze enquête is in het kader van een eindwerk
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
shar
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 feb 2014, 05:18

Bericht door shar »

Bedankt Zuiderzon!
Ik heb de enquête ingevuld, hopelijk willen er nog meer mensen dit invullen en komt er iets positiefs uit.
Gebruikersavatar
noatjuh
Beginner
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 nov 2016, 16:41

Bericht door noatjuh »

ook ingevukd!
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Bericht door luipaardje »

Bij verzoeken om hulp bij een GIP zie je nogal eens dat men graag heeft dat je hun alles voorkauwt zodat ze een compleet verhaaltje kunnen inleveren zonder zelf veel te doen. Daaraan dacht ik in eerste instantie bij deze ook. Nu zie ik dat als iemand iets wil met deze enquête hij/zij er nog het nodige werk aan heeft. Dan wil ik best mijn bijdrage leveren. Ingevuld dus.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Je kan alle vragen gewoon zien zonder dat je per vraag invult en verder gaat, zodat je overzicht hebt op hun vragen en wat je zal toelichtingen voordat je aan het invullen slaat. De "stap voor stap" sla ik al een tijdje over.
Gebruikersavatar
shar
Beginner
Berichten: 83
Lid geworden op: 08 feb 2014, 05:18

Bericht door shar »

@noatjuh, luipaardje, semma, fijn dat jullie het ook hebben ingevuld, hoop echt dat er iets goeds uit komt. Ik heb het zo uitgebreid mogelijk ingevuld, maar ook ik vind dat men zelf dingen moet uitzoeken om een goed beeld te kunnen vormen.

De vragen zijn niet ingewikkeld. Dus voor wie nog wil.....
Plaats reactie