"Geluidsirritatie/intolerantie prikkels"

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gast

Bericht door Gast »

Oooww, ,denk dat een scootmobiel waarschijnlijk voor jouw niet haalbaar is? ....
Gebruikersavatar
anne-sophia
Actief lid
Berichten: 339
Lid geworden op: 26 aug 2014, 10:23
Contacteer:

Bericht door anne-sophia »

Hai Brandy,

Ik had ook al lage bloeddruk voor aanvang van medicatie. Volgens mij heb ik daarom ook dat Procorelan omdat dat de bloeddruk niet zo erg nog extra verlaagt. Lage bloeddruk heb ik echt al zolang ik me het herinner. Ik moet gewoon meer drop eten! :) Hier in Germany heb je alleen niet zoveel keus daarin... ;)
Gebruikersavatar
lilacrea
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2009, 21:14
Locatie: Antwerpen

Bericht door lilacrea »

:cry: Ik kan vooral niet tegen de radio, gillende kinderen, blaffende honden......ja ik schijn ook hyperacusis te hebben. Niemand die hier begrip voor wil opbrengen.
Om niet al te eenzaam te zijn ga ik vaak naar de cafetaria van het naburige bejaardenhuis.
Daar maak ik mijn kaarten of kleuren voor volwassenen.
De radio staat er vaak veel te luid. Dan doe ik oordopjes in en oorkappen op.
Maar zo ben je helemaal afgesloten van pratende mensen, niet dat je niets meer hoort, maar je begrijpt het niet.
Ik vraag vaak om de radio wat zachter te zetten. Maar dan krijg ik gedonder, en schelden me zo uit. Ik heb ook nog een autistische spectrum stoornis. Daar hangt overprikkeling ook mee samen. Dus ik heb dubbel op. :cry:
Moet ik dan om mijn 52 al alleen achter de Geraniums gaan zitten?
De breiclub kan ook niet meer door het vele rumoer.
Ik ben voor buiten ook aangewezen op een elektrische rolstoel. Dat is nog een beperking.
Gelukkig heb ik mijn hobby's en antidepressiva.
Gast

Bericht door Gast »

@lilacrea,
Hyperacusis is vreselijk,en mensen begrijpen het idd niet
Heb het zelf niet,alhoewel drukte voor mij ook erge vermoeidheid geeft,maar maak het wel van dichtbij mee
Hij is naar een audiologisch centrum gegaan,en heeft nu gehoorapparaatjes wat ruis geeft,zodat de harde met name onverwachte geluiden enigszins minder worden,en idd hij draagt daaroverheen een koptelefoon
Het is een verdrietige en nare ziekte,want het staat sociaal contact in de weg..
Heel veel sterkte ermee
Ps zijn die gehoorapparaatjes met ruis voor jou een idee,mensen met tinnitus gebruiken deze ook
Plaats reactie