op zoek naar herkenning: extreme warmte, rare druk in hoofd

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
liquidluck77
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jul 2019, 21:29

op zoek naar herkenning: extreme warmte, rare druk in hoofd

Bericht door liquidluck77 »

@brandy, neurocoeliakie lijkt me sterk omdat ik sinds een jaar gluten zo goed als heb verbannen.

@robin, oke dat klinkt goed! denk dat ik zelf dan bij een dosering van 20mg wil beginnen om voor het slapen in te nemen. Is het ook bekend dat je dan meer REM-slaap pakt? Of slaap je alleen wat vaster door.

Ja en over dat psychische en mentale deel; ik weet gewoon van mezelf dat ik naast de lichamelijke puzzel ook nog een mentale/spirituele zoektocht heb, wat mij uiteindelijk ook zal ondersteunen in het lichamelijke herstel. Zo ga ik er ook in staan tegenover de psychiaters en behandelaars. Dus ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Over de paniekaanvallen, tsja ik heb er echt over de 100 gehad en uiteindelijk op een natuurlijke manier vanaf gekomen en mezelf er zoveel weerbaarder voor gemaakt. Ik grijp gewoon niet graag naar medicatie, dat voelt niet juist voor mij voor dat soort dingen. Slaap is dan een ander verhaal, omdat dat gewoon zo belangrijk is. En een lage dosering is dan altijd het proberen waard denk ik dan.

Liquid Luck is inderdaad van harry potter ja haha! hele grote fan hier :)
Gast

op zoek naar herkenning: extreme warmte, rare druk in hoofd

Bericht door Gast »

Neurocoeliakie gaat in sommige gevallen niet over ..helaas...zelfs als je een heel streng glutenvrij dieet volgt(0% gluten dusj).. ik stuur je een pbtje
Gast

op zoek naar herkenning: extreme warmte, rare druk in hoofd

Bericht door Gast »

LL,
Hoe gaat het nu met je?
Plaats reactie