Allergie klachten

Hier kan je vragen stellen over symptomen en veelvoorkomende kwalen die bij ME voorkomen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Allergie klachten

Bericht door sterre »

Ik merk op dat ik steeds meer allergie klachten erbij krijg. Eerst kreeg ik hooikoorts en was ik allergisch voor bepaalde voedingsmiddelen maar nu heb ik er astma bij en al twee zomers netelroos en kan helemaal geen fruit, noten en wat andere dingen eten. Begin mij ook af te vragen waar dit gaat eindigen.

Wie heeft dit ook?
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Allergie klachten

Bericht door asje »

Kan het mss zijn dat je medicijnen slikt waar je overgevoelig voor bent (geworden)?
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ja zou op zich kunnen geen idee. Ik slik al wel jaren anti depressiva. Hooikoorts tabletten nu plus een inhaler omdat ik het zo benauwd kreeg. Maar het enige wat ik al jaren slik is de anti depressiva.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Het hoeft niet, maar je weet maar nooit, toch eens kijken bij 'Lareb' (bijwerkingen), mss heb je een intolerantie opgebouwd. Maar of dat vaker gebeurt?? De HA kan het testen. Dan zou je een ander AD kunnen proberen.
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Het is een idee. Ik zal eens even rondneuzen bij de bijwerkingen. De fibromyalgie is op dit moment ook erg maar denk dat veel mensen dat hebben met dit slechte vochtige weer. Het is tijd voor zonneschijn en wat warmte.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Waar voel je precies pijn door de fybro? Al heb ik nog zo lang ME, ik weet nog steeds niet hoe fybro precies andere pijn geeft dan ME ...
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Nou in het begin dacht ik joh ik heb reuma dat kan gewoon niet anders zulke zere plekken. Naar reumatoloog geweest en die zei het is fibromyalgie. Nou als je op zoekt de tenderpoints van fibromyalgie echt het zijn precies exact die plekken die zo zeer doen. Dus vandaar dat ik weet dat het fibromyalgie is anders had ik het ook niet geweten. Nou is fibromyalgie natuurlijk ook een vorm van reuma aandoening.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ja, weke delenreuma genoemd. Dus precies die tenderpoints zelf doen steeds veel pijn?
Life smells...
Gebruikersavatar
sterre
Gevorderd lid
Berichten: 1859
Lid geworden op: 11 dec 2006, 19:52

Bericht door sterre »

Ja echt precies die plekken inderdaad.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Thanks!
Life smells...
Plaats reactie