Enquete You and ME

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
pauliene
Moderator
Moderator
Berichten: 739
Lid geworden op: 22 nov 2011, 00:48
Locatie: Noord-Holland

Enquete You and ME

Bericht door pauliene »

Afbeelding
De ME/cvs Vereniging heeft gezocht naar nieuwe invalshoeken om informatie en feiten te verzamelen vanuit patiënten.
We hebben daarom besloten enquêtes te gaan houden.

Door mee te doen aan deze eerste enquête kun je echt het verschil maken!
De Tweede Kamer heeft de Gezondheidsraad de opdracht gegeven om de ziekte ME te onderzoeken.
Als er iemand een bron is van informatie over ME dan zijn het wel de patiënten zelf.
De resultaten van deze enquête hopen wij dan ook te overhandigen aan de Gezondheidsraad.

We gebruiken in de enquête steeds ME/cvs, maar de enquête is ook bedoeld voor mensen met ME of CVS.

Ben je te ziek om de hele enquête in te vullen, dan kun je dat al bij de derde vraag aangeven en stopt de enquête.
Je stem telt dan wel mee! Of je kunt je verzorger/mantelzorger vragen de enquête voor je in te vullen.

Ook bestaat de mogelijkheid om de enquête tussendoor op te slaan en op een later moment verder te gaan.

Je hebt tot 15 juli de tijd om de enquête af te ronden.
En natuurlijk is het fijn als je de link naar de enquête verspreidt onder lotgenoten,
het maakt daarbij niet uit of iemand wel of geen lid is van de vereniging.
Verspreiden kan via de mail of via Facebook.
Je kunt de enquête hier invullen.
Plaats reactie