Oud nieuws: Bijlmer

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Oud nieuws: Bijlmer

Bericht door lulu »

http://www.sdnl.nl/verkurk.htm
Parlementaire enquete, dr Kurk, hangaar 8.
STOP de mishandeling van ME patiënten!
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Oud nieuws: Bijlmer

Bericht door soof »

zou het graag helemaal willen lezen maar dat gaat een beetje lastig door het wazig zien dat is begonnen na z'n carnitinekuurtje :-s
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
lulu
Gevorderd lid
Berichten: 3297
Lid geworden op: 04 mar 2012, 23:03

Oud nieuws: Bijlmer

Bericht door lulu »

Wat wil je daarmee zeggen soof?
STOP de mishandeling van ME patiënten!
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Oud nieuws: Bijlmer

Bericht door soof »

dat het spul niet alleen maar voordelen heeft en niet alleen je lijf maar ook een virus blijkbaar zo'n boost kan geven dat het de oogzenuwen insluipt

dat wil ik daarmee zeggen lulu :wink:
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Oud nieuws: Bijlmer

Bericht door asje »

Dat is wel kort door de bocht, hoe weet je dat het door de C. komt? De enige 'bijwerking' die ik gehoord heb tot nu toe was diarree. Het is ook een lichaamseigen stof, die je sowieso in je lijf hebt.

Was mooi trouwens, dat Kurk daar verscheen.
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Oud nieuws: Bijlmer

Bericht door soof »

kort door de bocht duurt helaas nu wel al 14 jaar en is begonnen op de dag (uur zelfs) dat ik ermee begon, en met niks anders tegelijk
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Oud nieuws: Bijlmer

Bericht door marlène »

wat was de dosis soof? weet je dat nog?
en was het carnitine of l-carnitine?
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Oud nieuws: Bijlmer

Bericht door asje »

...maar ook een virus blijkbaar zo'n boost kan geven dat het de oogzenuwen insluipt.
Nou, dat zou echt nieuw zijn. Je gokt maar wat toch? Wazig zien is trouwens bekend bij ME, had ik ook altijd al, dus vóór de Carnitene. Maar een virus in mijn oog? Denk het niet.
Life smells...
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ik heb het gelezen. Ook bekende ondervragers. Tara Singh Varma die fraudeerde en voorwendde ziek te zijn zou nu (nog) in een Surniaamse broodjes zaak staan? Rob Oudkerk docent Hogeschool en inmiddels gepensioneerd?

Hoe kom je er bij dit nu hier neer te zetten? Is er een aanleiding? Ik heb ooit wel een boek over de Bijlmerramp gelezen van een journalist waarbij de feiten geen voet aan de grond kregen. Wie weet ik niet meer. Oh,
zal Heijboer zijn geweest.

Gaat het je om de carnitine of hierom?:

==Waar je dan aan relateert, is het feit dat mensen na bepaalde gebeurtenissen, contacten of ziekten moe zijn gebleven. Dat veronderstelt een relatie.

Als je kijkt naar de klachten, zijn deze samen te vatten onder de noemer dat aanpassingsmechanismen van het lichaam falen. De klachten die zij vertonen, zijn eigenlijk voor al die groepen uniform en niet direct herleidbaar tot wat er voorafgaand aan gebeurd is. ==
Gebruikersavatar
infoman
Beginner
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 dec 2012, 22:50

Bericht door infoman »

Het lijkt mij dat het vermoeidheidssyndroom van de mensen uit de Bijlmer ontstaan is door het verarmde uranium in het vliegtuig, er zaten honderden kilo's in en ze hebben maar een paar kilo teruggevonden.
Ook las ik ergens dat het vliegtuig mogelijk van Amerika naar Israel op weg was en dat er wapens in zaten, dat kunnen ook biowapens geweest zijn zoals mycoplasma enzovoorts.

Mycoplasma fermentans incognitus
Mycoplasma fermentans incognitus is een bacterie die zich gedraagt als een parasiet, het wordt door een aantal onderzoekers gezien als de oorzaak van alle ME/CVS. Het is in een zeker jaartal door de Amerikanen gemaakt als oorlogstuig tegen Hitler. Het is toen door hun uitgetest in dorpjes in Amerika wat heel dom was want de bacterie kan zich verspreiden. Onderzoekers beweren dat alle ziektes die na de 2e wereldoorlog 'duidelijk' zijn opgekomen dat die zeer waarschijnlijk veroorzaakt zijn door mycoplasma fermentans incognitus.

mycoplasma
http://users.telenet.be/multiple.sclero ... lasma.html

mycoplasma hypothese, het alternatief
http://www.hetalternatief.org/Mycoplasm ... eseOud.htm

mycoplasma, the linking pathogen in neurosystemic diseases, biblioteca pleyades
http://www.bibliotecapleyades.net/cienc ... irus01.htm
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

geen idee marlene, alleen dat ik een plastic tas vol L-carnitine mee naar huis kreeg waarvan er dus maar 2 of 3 tabletten in zijn gegaan

en ik gok niet (meer) asje, en niet oog maar oogzenuw, E.B. enzo zitten graag in zenuwen
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Klopt, infoman.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

@soof Kurk mat altijd (oa) je carnitinewaarde in het begin, hoe was die bij jou?
Life smells...
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Bericht door soof »

ook geen idee dit was nog net niet vorige eeuw ;/

best interessante info trouwens van infoman
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik spreek over 15 jaar geleden ..?

Alleen weten we helemaal niet of er iets dergelijks in het vliegtuig zat.
Life smells...
Plaats reactie