UPDATE v Petitie Groep MEDenHaag Donatie geld gevraagd

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marry
Actief lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 aug 2009, 15:31

UPDATE v Petitie Groep MEDenHaag Donatie geld gevraagd

Bericht door marry »

UPDATE!

Beste belangstellenden,

A.s. 14 mei zijn wij, als initiatiefnemers, uitgenodigd om het burgerinitiatief 'Erken ME' toe te lichten aan de commissie VWS. Wij hopen uiteraard dat vele commissieleden aanwezig zullen zijn, zodat wij aan allen kunnen duidelijk maken hoe schrijnend en urgent de situatie van ME-patienten in Nederland is.

De voorbereidingen hiervoor zijn inmiddels in volle gang!

------------

Voor een ieder die kan/wil bijdragen: we zitten nog met een gat van +/- 150 euro in onze begroting - dit geld is gebruikt tbv voorlichtingsmateriaal aan de leden van de commissie VWS. Elke donatie is van harte welkom.
Geld overmaken kan op rek.nr: ING NL48 INGB 0668 1529 07, tnv: B. Molenberg, ovv: Donatie burgerinitiatief

Alvast hartelijk dank!

Groetjes
Marry namens Groep MEDenHaag
Gebruikersavatar
marry
Actief lid
Berichten: 490
Lid geworden op: 13 aug 2009, 15:31

Bericht door marry »

UPDATE DONATIE GELD GROEP ME-DenHaag

Over een week is het zover en we vinden het allemaal best spannend, dan mag de groep gaan praten in Den Haag.

We komen nog steeds wat geld tekort om de onkosten te betalen. Ongeveer 85 euro. Dit geld zal worden gebruikt tbv voorlichtingsmateriaal aan de leden van de commissie VWS.

Wil jullie nogmaals vragen een kleine bijdrage te storten mits jullie kunnen missen natuurlijk. Ook hele kleine beetjes helpen.

Wat geld overmaken kan op ING rekening NL48 INGB 0668 1529 07, tnv: B. Molenberg, ovv: Donatie burgerinitiatief.

Onze dank is groot!!!!
Plaats reactie