Jonge beweging WUCB

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Jonge beweging WUCB

Bericht door Hermine »

Afbeelding

Bent u het Belgische ME/cvs- & fibromyalgiebeleid ook beu?

Dan is er goed nieuws want de organisatoren van de nationale ME/cvs protestactiedag van 14 maart 2011 lanceren hun nieuwe website. Dat wil zeggen dat vanaf nu iedereen vanuit zijn zetel/bed zijn stem kan laten gelden op politiek niveau.

Bezoek dus vlug onze website: www.wakeupcallbeweging.be en strijd samen met ons mee voor een betere toekomst.
Wie zijn wij?

De WUCB is ontstaan uit een grote groep van misnoegde ME/cvs -& fibromyalgiepatiënten die het jarenlange wachten op (h)erkenning en een aangepaste medische zorgverlening meer dan beu zijn. De initiatiefnemers hebben zich voorgenomen het politieke beleid rond deze aandoeningen te dynamiseren met behulp van wake-up calls. Wij zullen de beleidsmensen wijzen op hun verantwoordelijkheden en hen adviseren waar nodig.

De WUCB zal actie voeren met de steun van de patiënten tot wij bekomen waar wij recht op hebben. Daarom roepen wij alle ME/cvs -& fibromyalgiepatiënten op om zich te registreren als activist (men blijft anoniem) adhv hun e-mail adres op onze website zodat wij de politiek duidelijk kunnen maken hoe groot de groep van patiënten is die zij al jarenlang negeren. Uw registratie zal eveneens de WUCB in de mogelijkheid stellen electronische campagnes te voeren via e-mail en laat ons toe snel en efficiënt te communiceren met onze achterban bij eventuele acties of wanneer nodig. Wij hopen dan ook dat deze oproep ter harte wordt genomen zodat wij samen sterk onze toekomst mee kunnen bepalen.

“Patiënten in de strijd voor patiënten” is immers het motto van de wake-up call beweging
Bij deze nodigen wij u, alsook familie & vrienden alvast uit zich aan te sluiten bij onze beweging. Patiënten uit Nederland mogen zich uiteraard ook registeren, samen staan we immers veel sterker!

Verspreid deze boodschap zoveel als mogelijk!

Met vriendelijke en strijdvaardige groeten,

De wake-up call beweging.
Laatst gewijzigd door Hermine op 25 aug 2011, 11:25, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lilly
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 feb 2011, 18:21

Jonge beweging WUCB

Bericht door lilly »

Heel goed initiatief!!!

Ik zou graag deelnemen, maar ik woon in Nederland. Heeft Nederland eigenlijk al zoiets? Nederland en België zijn beide als lidstaat gebonden aan de erkenning van het WHO die de ziekte erkend heeft als immunologische neurologische aandoening. Ik wil me er meer in gaan verdiepen zodat wij allemaal ons recht krijgen en dat dit het onderzoek op biomedisch gebied mag versnellen!

Groet van Jilly!
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Bericht door Hermine »

Elke sympathisant is welkom. :wink:
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Vind ik leuk, Hermine!
Ik heb me al een tijdje geleden geregisteerd en heb nu ook via FB en per mail familie en vrienden opgetrommeld om zich aan te melden.
Samen staan we sterk!
Gebruikersavatar
lilly
Beginner
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 feb 2011, 18:21

Bericht door lilly »

Samen staan we sterk!! Ook lid ;)
Plaats reactie