FOTO'S voor de cover! Hulp gevraagd!!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

Bericht door sowfia »

bij mij ook een blije foto
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Lieve Allemaal,

Het is inderdaad helemaal aan jullie wat voor type foto je stuurt. Je hoeft er niet per definitie ziek op te staan, het mag dus ook gewoon een leuke foto zijn. Ik snap dat er voor veel mensen sowieso al een drempel is om te beslissen of je met je gezicht op de voorkant van een blad wilt, en ik kan me er alles bij voorstellen dat als je dat dan doet, je er wel gezellig bij wilt staat. No problem.

Dus lieve mensen die nog aan het twijfelen waren, stuur ons een leuke foto van jouw gezicht en de achterkant. Zouden jullie ons heel blij mee maken !!
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Oke dan zal ik deze week ook een blije foto sturen! Moet de foto van de achterkant nog even laten maken door mn ouders.

Bedankt!
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1735
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Dank je wel Nabo !
(P.S. als het kan moet je voorkant/achterkant van een zelfde fotosessie zijn zodat je op de voor en achterkant dezelfde kleren draagt).
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Net mijn fotos verstuurd!

Zijn er al genoeg aanmeldingen voor het persoonlijke verhaal in de glossy?
Ben nog met de mijne bezig.

Ik weet niet in welk topic ik meer info kan vinden, maar moeten we deze glossy kopen ofzo? Of krijg je hem via de mail verstuurd??
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

Spuit 11 hier.. Deadline was 17 april, maar kan het mss nog omdat jullie er nog niet genoeg hadden om de boel te laten drukken? Wil m;n smoeltje voor- en achterkant uiteraard graag aan dit goede initiatief lenen, ook voor de demonstratie (in augustus wordt dat nu geloof ik he?)
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Ja, we kunnen nog steeds foto's gebruiken! Er zijn nog ongeveer 5 lege plekken, die we anders opvullen met -hoe kan het ook anders- vergeet me nietjes ;) Maar nog meer gezichten zou geweldig zijn! Alleen nu is de deadline wel heel erg kort, nog 1 dag... We proberen nog steeds op de 12e online te gaan, als alles gaat lukken...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
JannekeB
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2256
Lid geworden op: 28 jan 2009, 09:46

Bericht door JannekeB »

Ik heb mijn foto inmiddels gemaild. :D (aan Arla)
Laatst gewijzigd door JannekeB op 10 mei 2011, 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
"I don't look sick? That's because my illness isn't on my face"

Hoe werkt LDN?
Gebruikersavatar
annemoontje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 3003
Lid geworden op: 31 mei 2010, 14:52

Bericht door annemoontje »

done! ben erg benieuwd naar het resultaat, vd glossy that is.. :)
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. Eleanor Roosevelt (1884-1962)

ME & YOU, crowdfunding studie die ME op de medische kaart kan zetten! http://www.meyou.no/press-release-english/
Gebruikersavatar
camee
Actief lid
Berichten: 260
Lid geworden op: 09 mei 2009, 16:20

Bericht door camee »

Eressea schreef:Ja, we kunnen nog steeds foto's gebruiken! Er zijn nog ongeveer 5 lege plekken, die we anders opvullen met -hoe kan het ook anders- vergeet me nietjes ;) Maar nog meer gezichten zou geweldig zijn! Alleen nu is de deadline wel heel erg kort, nog 1 dag... We proberen nog steeds op de 12e online te gaan, als alles gaat lukken...
Heb een HOT-mailtje de deur uit gedaan. :wink:
Why not focus on ME?
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Wow, dank jullie wel :D Ik heb het mailtje net gezien, super bedankt, Camee!! ;)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
nabo
Gevorderd lid
Berichten: 1545
Lid geworden op: 12 feb 2010, 13:25

Bericht door nabo »

Ik ben heeeeeeeel benieuwd naar de glossy!!
Kan niet wachten! :D:D
Gebruikersavatar
hildeke
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 543
Lid geworden op: 16 okt 2009, 10:27
Locatie: Grez-Doiceau

Bericht door hildeke »

Hier nog een nieuwsgierige!! Hup Hup! \:D/
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Ik ben ook errrrg benieuwd naar de glossy :D.

Groetjes, Louisa
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Anders ik wel - en ik maak m zelf :P Maar er is nog errug veel dat moet gebeuren, helaas...

En we hebben serieus nog maar 1 foto nodig... Eentje maar, van voor- en achterkant dus... Iemand, please?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Plaats reactie