https://www.petitie24.nl/petitie/5706/w ... et-en-cgt-
Kwam deze petitie tegen op de hoofdpagina,
https://www.me-gids.net/nieuwsartikel/f ... et-bij-me/.
Er is een zwartboek opgesteld en er wordt gevraagd om een centraal klachtenpunt op de richten voor het meldlen van dwang om cognitieve gedragstherapie te doen en om misleiding te vermelden.
Wat me aan het invullen van de petitie bevreemd, is dat je je voornaam moet invullen. Er staat bij dat enkel voorletters niet voldoen. Gezien eerdere slechte ervaringen, wil ik vooraf weten of je naam gepubliceerd wordt en zo ja of je dat dan direct kan wijzigen, zoals het bv bij petitie.nl kan.
Petitie: Wij zeggen voorgoed nee tegen get en cgt
Moderator: Moderators
- luipaardje
- Actief lid
Re: Petitie: Wij zeggen voorgoed nee tegen get en cgt
Dat was voor mij ook wel even een belemmering.
Ik ben de disclaimer (die je moet aanvinken voor akkoord) gaan bekijken.
Daar stond dit:
De beheerder kan de door u ingegeven gegevens, op uw e-mailadres na inzien. Volgens de voorwaarden/disclaimer mag de beheerder deze gegevens alleen gebruiken voor het aanbieden van de petitie.
Ik begrijp hieruit dat de namen niet online gepubliceerd worden zoals bij petitie.nl. Dat alleen degene die de petitie is gestart deze kan zien en gebruiken om ze aan te bieden in Den Haag. Aangezien Rob Wijbenga degene is die deze petitie beheert heb ik er vertrouwen in dat dit niet anders gebruikt wordt dan voor dit doel.
Voor mij was dit voldoende geruststelling om het in te vullen. Of dat voor jou ook geldt moet je natuurlijk zelf overwegen.
Op dit moment zie ik de teller op 1077 staan. Het doel is 10000. Dus het mag wel wat aandacht krijgen.
Bij deze wil ik dan ook graag mensen die dit lezen oproepen de petitie verder te delen binnen familie, vrienden e.d.
Ik ben de disclaimer (die je moet aanvinken voor akkoord) gaan bekijken.
Daar stond dit:
De beheerder kan de door u ingegeven gegevens, op uw e-mailadres na inzien. Volgens de voorwaarden/disclaimer mag de beheerder deze gegevens alleen gebruiken voor het aanbieden van de petitie.
Ik begrijp hieruit dat de namen niet online gepubliceerd worden zoals bij petitie.nl. Dat alleen degene die de petitie is gestart deze kan zien en gebruiken om ze aan te bieden in Den Haag. Aangezien Rob Wijbenga degene is die deze petitie beheert heb ik er vertrouwen in dat dit niet anders gebruikt wordt dan voor dit doel.
Voor mij was dit voldoende geruststelling om het in te vullen. Of dat voor jou ook geldt moet je natuurlijk zelf overwegen.
Op dit moment zie ik de teller op 1077 staan. Het doel is 10000. Dus het mag wel wat aandacht krijgen.
Bij deze wil ik dan ook graag mensen die dit lezen oproepen de petitie verder te delen binnen familie, vrienden e.d.