Oproep: Steun Stichting Cardiozorg!

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
iensje
Beginner
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 jul 2016, 16:24

Bericht door iensje »

Ik ben ook heel benieuwd hoe het hiermee staat, is er al meer bekend over een uitspraak , of hoe zoiets genoemd wordt? Zijn er al 150 meldingen?
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Laatste nieuws staat op https://facebook.com/notes/millions-mis ... 378839895/

Ook als je geen Facebook account hebt, kan je dit lezen.

Je kunt nog steeds je verhaal plaatsen. Het is nog niet bekend hoe het verder gaat.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

agnes schreef:Laatste nieuws staat op https://facebook.com/notes/millions-mis ... 378839895/

Ook als je geen Facebook account hebt, kan je dit lezen.

Je kunt nog steeds je verhaal plaatsen. Het is nog niet bekend hoe het verder gaat.
Dank. Agnes.
Gebruikersavatar
iensje
Beginner
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 jul 2016, 16:24

Bericht door iensje »

Dank je wel Agnes. Is er zicht op een uitspraak? Ik heb deze week weer contact met dr VIsser, zou ikmer naar kunnen vragen?
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

iensje schreef:Dank je wel Agnes. Is er zicht op een uitspraak? Ik heb deze week weer contact met dr VIsser, zou ikmer naar kunnen vragen?
Ik zou niet weten waarom niet.

Of gewoon vragen of ie denkt dat door de uitspraak van de Gezondheidsraad hem tot voordeel kan zijn.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Je kunt dr. Visser gerust vragen naar de stand van zaken, naar een mogelijk voordeel van het rapport van de GR voor zijn kwestie met de inspectie en naar zijn mening over het rapport.
Wat hij weet en zonder problemen kan zeggen zal hij je wel vertellen denk ik.
Gebruikersavatar
iensje
Beginner
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 jul 2016, 16:24

Bericht door iensje »

dank voor de tip! Ik kijk hoe het loopt en als het lukt zal ik dat zeker vragen.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

De beslissing van de inspectie kan nog wel een paar maanden op zich laten wachten. Dr. Visser heeft een jurist in de arm genomen. Ze hebben op een concept rapport mogen reageren en nu ligt de bal weer bij de inspectie. Volgens dr. Visser hebben ze bij de inspectie vreemde denkkronkels. Hij heeft geen idee hoe het afloopt.
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

"bij de inspectie vreemde denkkronkels".

Dat zit er dik in. Die hebben er meer!
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

rie schreef:@Asje Helaas wordt het zelfs niet gezien als een psych. ZIEKTE

Voor rondom10 wilde prof. Koerselman met mij hierover discussiëren. Volgens hem worden we ziek omdat vrouwen achter het aanrecht horen. Daarover wilde ik natuurlijk niet discussiëren....
Heeft-ie daar wetenschappelijk bewijs voor kunnen verzinnen? Het is toch zo dat heel veel huisvrouwen ziek werden van dat lege huisvrouwenbestaan? Hoe oud is die man eigenlijk? Was zijn moeder huisvrouwtje die 's morgens een werkjas droeg en zich voor de lunch omkleedde in een middagjurkje?
Er was in de jaren '80 dat huisvrouwensyndroom van vers getrouwde vrouwen die in hun gloednieuwe woning ergens buiten de grote stad zaten te verpieteren. Met een modern huis was je niet de hele dag bezig, zoals het voor enige generaties geleden wel was. Voor hun was het een uitkomst om halve dagen te kunnen werken. Net als de moedermavo als opstapje naar een betere opleiding met kansen op betere beroepen.

Wie is Koerselman eigenlijk. Een Nederlander? Van de SGP of zo? Zoiets kan je vandaag de dag toch niet serieus stellen?!
Gebruikersavatar
luna923
Donateur
Donateur
Berichten: 589
Lid geworden op: 25 mar 2011, 00:40
Locatie: Amsterdam

Bericht door luna923 »

heb dr visser net gesproken en hij vertelde dat er heel veel keren brieven naar de inspectie is gezonden om het maar verbeterd te krijgen, maar blijkbaar werkt het niet. eind juni komt de eind uitslag er over. hij vertelde dat de kans 50% is dat het lukt. maar zo als ik hem hoorde had ik het gevoel dat hij er niet veel heil in zag op een positief afloop. hij zei dat als dat niet lukt dat hij daarna verder gaat met advocaten en de rechtbank. hij geeft niet op zei hij, hij gaat verder vechten dan. maar eerst afwachten hoe het nu afloopt eind juni dan weten we meer zei hij.

en semma ja klopt kan je niet serieus meer nemen dat soort gasten. die mannen van de sgp moeten ze weer onder de grond laten werken in de mijnen waar ze kolen kunnen ophalen. want blijkbaar kunnen ze het dag licht niet verdragen, en als toetje mogen ze met ze alle spelen met hun enige plastic pop 1 keer per week, maar tja, die komt het ook snel de oren uit met die sgp poppenkast van ze
Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

semma schreef: Wie is Koerselman eigenlijk. Een Nederlander? Van de SGP of zo? Zoiets kan je vandaag de dag toch niet serieus stellen?!
Een Nederlander ja, Prof Dr (...) Koerselman is samen met van Duinkerke de meest beruchte psychiater tav ME (niks SGP). Hun idee: de patiënten negeren, in hun sop gaar laten koken (dus 'niet eens' CGT/GET), ze zijn vaak als getuige-deskundige in arbeidsrechtszaken tegen ME-ers opgetreden. Van D. is zelfs berispt of tijdelijk geschorst geweest, kun je nagaan, in het klimaat van ME = psychosomatisch, betekent dat-ie héél ver ging. K. was hoofd kliniek, daar zijn ze wsl daardoor milder tegenover geweest. Hij is verder ook gek, met zijn 'depressie is altijd te genezen'.
Life smells...
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Vandaag is het volgende bericht naar buiten gekomen met een oproep of patiënten een mailtje willen sturen:

HELP STICHTING CARDIOZORG!
Zoals jullie weten heeft Stichting Cardiozorg bezoek van de inspectie gehad. Om een en ander uit te leggen en een verzoek, komt van hen de vraag om een mailtje te sturen naar het volgende emailadres: patientencardiozorg@outlook.com

Let op, alleen reageren als je zelf (of je kind) patiënt is bij Cardiozorg!

Namens Dr. Visser en Dr. van Campen bedankt voor jullie medewerking!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Wat moet er in het mailtje staan Eressea?

Of stelt Visser een algemene brief op naar al zijn huidige patiënten?
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Bericht door agnes »

Hoi Annac en anderen,

Ik denk dat dr. Visser een algemene brief voor zijn patiënten opstelt en hoopt op deze manier de email adressen te krijgen. Op de Facebook pagina van Millions Missing stond dit bericht ook. Ik wilde het hier delen maar dat had Eressea al gedaan. Dank Eressea!
Gisteren sprak ik dr. Visser en hij zag het somber in. Ze zijn op alle slakken zout aan het leggen (mijn woorden, dr. Visser zei het wat voorzichtiger ). Als de beslissing negatief is dan gaat hij in beroep bij de rechtbank.

Het kan ook zijn dat hij -om commentaar van de inspectie te vermijden - alleen bericht stuurt aan patiënten die daar (via deze weg ) om vragen.
Plaats reactie