Hoe ziet de ideale zorg voor ME er uit?

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Hoe ziet de ideale zorg voor ME er uit?

Bericht door agnes »

verplaatst naar subforum 'oproepen'. Mod.

Patiëntenorganisaties zijn bezig met een inventarisatie hoe de ideale zorg voor ME patiënten eruit zou moeten zien.

Je kunt je mening geven op https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... g/viewform

Tot 7 november 2017.
soof
Gevorderd lid
Berichten: 931
Lid geworden op: 25 aug 2013, 10:37
Contacteer:

Hoe ziet de ideale zorg voor ME er uit?

Bericht door soof »

ingevuld, maar vrees dat een verduisterd ziekenhuis voor bedgebondenen waar personeel op pantoffels loopt een utopie is dus bij deze doop ik het 'MEtopia'
"Ik kan toch niets doen. Ik ben arts." Emile Keuter
abby
Vertaler
Berichten: 197
Lid geworden op: 18 aug 2015, 22:12

Hoe ziet de ideale zorg voor ME er uit?

Bericht door abby »

soof schreef:ingevuld, maar vrees dat een verduisterd ziekenhuis voor bedgebondenen waar personeel op pantoffels loopt een utopie is dus bij deze doop ik het 'MEtopia'
Eigenlijk hebben wij een versie nodig van zo'n kamer waar patiënten verblijven met een extreem verzwakt immuunsysteem, waar geen bacteriën van buitenaf in kunnen. Voor ons zouden het kamers moeten zijn die volledig geluidsdicht en geurdicht zijn, met perfecte lichtverduistering. Niemand mag zo maar in en uit lopen, alles strikt gecontroleerd.

Ik droom ook van zo'n MEtopia... :wink:
Gebruikersavatar
robin123
Actief lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:12

Hoe ziet de ideale zorg voor ME er uit?

Bericht door robin123 »

Jammer dat ik 'm nu niet meer kan zien. Ben wel nieuwsgierig of anderen dezelfde behoeftes hebben als ik (bedlegerig).
Plaats reactie