Steun UNREST voor 25/08! (ME/CVS documentaire)

Hier vind je enquêtes, vragenlijsten, oproepen, petities en acties. Hopelijk wil je ook meehelpen en invullen of reageren! PS Oproepen die naar reclame ruiken, worden geweigerd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mjramzy
Actief lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 12 apr 2011, 20:24
Locatie: Belgium
Contacteer:

Steun UNREST voor 25/08! (ME/CVS documentaire)

Bericht door mjramzy »

Beste lotgenoten,

Graag uw aandacht voor "Unrest", misschien wel de belangrijkste documentaire die ooit over ME/CVS werd gemaakt. Op vraag van Jennifer Brea verspreiden we dan ook onderstaande oproep tot financiële steun aan de promotie campagne voor "Unrest".


Vraag van Jen: “Steun de lancering van de ‘Unrest’-documentaire”


Nu is het moment!


Lieve vrienden,


Zonder u zouden we nooit zover gekomen zijn. Uw geloof en passie maakten het onmogelijke mogelijk. Nu begint het werk om de documentaire UNREST de wereld in te krijgen. Vandaag lanceren we onze Kickstarter om de mogelijkheden en het potentieel van de film en zijn campagne te realiseren - #TimeforUnrest - om de manier te veranderen waarop geneeskunde, wetenschappen en het publiek ME bekijken.


We weten al dat miljoenen over de hele wereld UNREST zullen bekijken. De vraag is hoever de film buiten onze gemeenschap van patiënten, familie en medestanders zal reizen. En of het degenen zal bereiken die de grootste veranderingen kunnen teweegbrengen: artsen, wetenschappers, beleidsmakers, journalisten, stichtingen en filantropen.

We hebben het team verzameld om dat te laten gebeuren, maar we kunnen niet verder zonder jullie steun!

We moeten tegen vrijdag 25 augustus ten minste $ 100 000 bijeenkrijgen om #TimeforUnrest te starten in september. Maar het uiteindelijke en noodzakelijke streefdoel is $ 200 000.

Steun ons dus vandaag nog als u kan :

https://www.kickstarter.com/projects/95 ... for-unrest


Als u niet kan doneren, zorg ervoor dat u deze oproep deelt, zodat het bericht zo veel mogelijk mensen bereikt.

Het is #TimeforUnrest!

http://timeforunrest.com

Met dank, Jennifer Brea
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Dank je wel om hier aandacht voor te vragen!

Afbeelding
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
mjramzy
Actief lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 12 apr 2011, 20:24
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door mjramzy »

Aan iedereen die (zoals ikzelf) vroeger gedoneerd heeft voor de productie van UNREST, deze donatie staat daar los van en is bedoeld voor allerlei dure campagnes:

#TimeforUnrest is a global campaign launching this September to use Jennifer Brea's new feature documentary, Unrest to catalyze massive change. The campaign will fuel the growing movement for more recognition, education, research, and funding for ME.

The campaign involves traditional theatrical releases in the US & UK and screenings at medical schools, research labs, foundations, halls of government, and communities around the world, as well as grassroots mobilizations and calls to action.

Doneren kan vanaf 5 dollar en loopt tot en met 25/08! Het streefdoel is $200.000 dollar, momenteel zitten ze aan $123.852, alle extra'tjes zijn nog welkom! :D
ME/CVS - Infokanaal (Youtube): www.youtube.com/c/mecvsinfokanaal
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Ik snap hier niks van. Sorry.

Komt tijd, komt raad.
Gebruikersavatar
mjramzy
Actief lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 12 apr 2011, 20:24
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door mjramzy »

Beste lotgenoten,

De laatste 2 dagen zijn reeds ingegaan om de kaap van 200.000$ te behalen. Dit is nodig om het campagneplan voor Unrest levensvatbaar te maken! Momenteel is er 139.000$ ingezameld.

 

Wie nog niet gedoneerd heeft maar dat van plan was kan dit dus best snel doen.

 

Make it happen!!!

 

Het WUCB team
ME/CVS - Infokanaal (Youtube): www.youtube.com/c/mecvsinfokanaal
Gebruikersavatar
mjramzy
Actief lid
Berichten: 306
Lid geworden op: 12 apr 2011, 20:24
Locatie: Belgium
Contacteer:

Bericht door mjramzy »

annac schreef:Ik snap hier niks van. Sorry.

Komt tijd, komt raad.
Wat begrijp je niet?

Dit heeft veel belang voor iedereen met ME en zelfs voor andere aandoeningen waarbij diagnoses moeilijk te stellen zijn. In de UK en USA gaan ze deze docu-film (unrest) zelfs vanaf september in de bioscoop vertonen!
ME/CVS - Infokanaal (Youtube): www.youtube.com/c/mecvsinfokanaal
Plaats reactie