Miscommunicatie

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
plientje91
Beginner
Berichten: 61
Lid geworden op: 05 nov 2009, 15:45

Bericht door plientje91 »

Heel herkenbaar! Ik heb dat doorlopend. En vaak begrijpt de omgeving ook niet dat het door de CVS komt, jammer is dat. Daar krijg je helaas veel ruzie van...

@Jannekboz: Echt jammer dat je vriend het niet begrijpt! Terwijl dat zo belangrijk is, vooral van je vriend!
The things people refuse are the things they should use.
Gebruikersavatar
Larapinta
Beginner
Berichten: 47
Lid geworden op: 16 dec 2007, 01:35

Bericht door Larapinta »

Met name het moeten voldoen aan de verwachting van een ander ... :(
Larapinta
-----------
gebruik de kracht die in je zit en ... geniet op je eigen manier!!!
Gebruikersavatar
Feniks
Vertaler
Berichten: 676
Lid geworden op: 25 mei 2009, 09:46

Bericht door Feniks »

Ja maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat onze partners niet altijd even perfect reageren. Ik weet niet of ik zelf ook altijd zo begripvol zou kunnen kunnen zijn. Het is verschrikkelijk om ziek en machteloos te zijn, omdat je zo graag je energieke oude ik zou willen zijn, waar je partner ooit verliefd op is geworden. Maar om je energieke partner te zien veranderen in een hulpbehoevend persoon die soms ook nog rare dingen doet lijkt mij ook erg moeilijk.
Gebruikersavatar
Feniks
Vertaler
Berichten: 676
Lid geworden op: 25 mei 2009, 09:46

Bericht door Feniks »

@Jannekboz, ik vind het wel heel verdrietig hoor dat je vriend je niet geloofd! Mijn stukje van gisteren neemt het een beetje voor onze partners op, maar dat betekend niet dat onbegrip niet heel kwetsend is! Want dat is het wel! Soms nog erger dan alle klachten bijelkaar! Het zou mooi zijn als er ook voor familie en vrienden voorlichting zou zijn.

Bij mij hielp het heel erg dat mijn partner erbij was toen de internist in Lelystad heel duidelijk kon uitleggen wat er volgens hem aan de hand was.
Plaats reactie