navelpiercing en me?

Stel hier je vragen omtrent ME (cvs) en help elkaar verder.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
marlous91
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 nov 2007, 16:03

navelpiercing en me?

Bericht door marlous91 »

ik vroeg mij af of het hebben van ME een invloed heeft op een navelpiercing. ik wil er graag een laten zetten, maar ben bang dat er dan een veel grotere kans is op uitgroeing en ontstekingen.
heeft een van jullie hier misschien ervaring mee?

Eventjes verplaatst naar ME/CVS/FM algemeen - Mod. Marloes
Nienke
Actief lid
Berichten: 329
Lid geworden op: 05 feb 2007, 11:28
Locatie: Vlijmen

navelpiercing en me?

Bericht door Nienke »

ik heb geen idee eigenlijk..
Kwil zelf al jaren (schrik niet :P) een tongpiercing.. maar mocht niet van me ouders, en nu durf ik het niet meer te laten doen doordat k regelmatig opgezwollen klieren in me hals heb :(

liefs, x Nienke
Zoek je eigen geluk, want dit kan niemand anders voor je doen!
MacM
Gevorderd lid
Berichten: 612
Lid geworden op: 02 mei 2007, 23:28

navelpiercing en me?

Bericht door MacM »

Als je het bij een hygiënisch verantwoorde piercer laat zetten, lijkt me dat het prima kan. Houd het de eerste tijd ook zeer goed schoon.
Gebruikersavatar
Henny
Gevorderd lid
Berichten: 1084
Lid geworden op: 20 feb 2006, 12:36

Bericht door Henny »

Ik heb er geen ervaring mee.
Mensen met ME zijn wel gevoelger voor allergieën. ( Niet alleen voor nikkel, maar ook voor zilver en goud.) En zo'n piercing zit er steeds.
Hartelijke groet van Henny
Volgens mij heb je te veel gedaan als je niet binnen drie dagen herstelt. Anders heb je hooguit je grenzen verkend.
Gebruikersavatar
sam
Beginner
Berichten: 65
Lid geworden op: 17 okt 2007, 11:13

Bericht door sam »

pff geen idee ik heb mijn nevelpiercings en tongpiercing al jaren voordat ik cvs kreeg. dus ik zou het niet weten.
groetjes samentha
brigjuhstyle
Beginner
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 sep 2007, 15:16
Locatie: Enschede

Bericht door brigjuhstyle »

Ik heb op mijn 15de of 16de een navelpiercing laten zetten, toen had ik al vermoeidheidsverschijnselen maar is er geen diagnose gegeven, en ik heb ruim een jaar last gehad van ontstekingen, heb hem er nooit uitgehaald, en eigenlijk de laatste 5 jaar is er geen ontsteking meer geweest, maar ik hou hem dan ook goed schoon, elke dag als ik douche wordt hij grondig schoongemaakt.
marlous91
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 26 nov 2007, 16:03

Bericht door marlous91 »

oei dan kan ik beter maar wachten tot ik beter wordt,, en hopen dat ik dat ben met mijn verjaardag in februarie (Zal wel niet maar k moet natuurlijk wel optimistisch blijven he :wink: ) het klinkt ook wel logisch eigenlijk dat als je lichamelijk niet in orde bent dat je lichaam dan zo'n stuk metaal in je lijf veel sneller afstoot, jammergenoeg :(
does it ever get any better,, or wil I feel this way the rest of my life? - krezip
Plaats reactie