Huiskamerbijeenkomst voor partners van ME patienten

Uw kind, uw partner, een familielid of kennis heeft ME? U kan er hier over praten of vragen stellen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fleur
Actief lid
Berichten: 487
Lid geworden op: 05 aug 2010, 07:38
Locatie: Apeldoorn

Huiskamerbijeenkomst voor partners van ME patienten

Bericht door Fleur »

Als ME patiënt ben ik het strijden, uitleggen, het niet serieus genomen worden, en het ‘opboksen’ tegen alles en iedereen soms zo zat.
Dan ben ik blij dat ik een lieve man heb waar ik dan bij uit kan huilen, en mijn onmacht en mijn frustraties kwijt kan. Dit is voor de meeste hier heel herkenbaar.

Maar bij wie kunnen onze partners hun verhaal kwijt’, hun frustratie uiten, en vragen als: ‘hoe ga jij er mee om’ kwijt?

Daarom heb ik het idee om een huiskamerbijeenkomst o.i.d. te gaan organiseren zodat 'partners van ME patienten' lotgenoten kunnen ontmoeten.

Ik denk dat hier veel mensen mee geholpen zijn.
Degene die hier belangstelling voor hebben, kunnen mij een PB'tje sturen.

Groetjes,
Fleur
Gebruikersavatar
jkieboom
Actief lid
Berichten: 389
Lid geworden op: 29 mei 2010, 21:43
Locatie: Dordrecht

partners van ME patienten

Bericht door jkieboom »

@Fleur

Goed initiatief.
Helaas is Apeldoorn voor ons wat ver uit de buurt, maar ik hoop dat je het voor alkaar krijgt.
Kwaliteit van leven, binnen mijn grenzen dankzij Neuro Stimulatie therapie !!
sowfia
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1167
Lid geworden op: 11 mei 2006, 13:47

partners van ME patienten

Bericht door sowfia »

Ik ben bijna zeker dat de mijne ook wel contact zou willen met andere partners. Het is voor hen ook heel moeilijk om om te moeten gaan met een zieke partner. Hun leven wordt ook heel erg beperkt door onze ziekte. Of een huiskamerbijeenkomst mogelijk is voor hem weet ik niet, want wij zijn van Antwerpen...
Gast

partners van ME patienten

Bericht door Gast »

Dag!

Mooi idee, maar ik zie dat het inmiddels al behoorlijk oud is. Is hier nog iets uit voort gekomen?

Dit is mijn eerste bericht op dit forum en ik ben als partner-van op zoek naar mensen die weten hoe het is. Gewoon, om eens ervaringen uit te wisselen. Ik zie alleen op dit forum rondom dit thema weinig activiteit.

Weet iemand of er wel zoiets mogelijk is?

Alvast bedankt!
Plaats reactie