goeie endocrinoloog

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sienna
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2015, 10:25

goeie endocrinoloog

Bericht door sienna »

Ik sukkel sinds paar jaren met (matige) chronische vermoeidheid. Ben al bij aantal gekende "CVS" artsen in behandeling geweest (Energiekliniek, dr Lambrecht, dr Coucke) die volgens mij (deels) incorrecte&onvolledige diagnoses stelden met dus bijgevolg ook geen echte verbetering.
Momenteel bij Dr Coucke en (zoals al zijn patienten blijkbaar) nu op hydrocortisone. Maar dit geeft maar beperkte verbetering vermoeidheid en angstproblemen. Als iemand raad kan geven voor een goeie endocrinoloog die écht tot de grond van de zaken gaat zou ik dat heel fijn vinden!
Gebruikersavatar
nixly
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 okt 2011, 21:47

Bericht door nixly »

Hallo,

Ik kan je helaas niet echt helpen.
Wel ben ik al naar dezelfde dokters geweest, en heb ik hetzelfde gevoel over hun diagnoses!
Ik heb al een paar endocrinologen afgelopen, maar ik kan je voorzal zeggen waar je beter niet gaat. Of wat je beter niet doet; Hou je mond over CVS en Dr Coucke. Dan heb je meer kans om beter behandelt te worden, en meer kans dat ze deftig zullen onderzoeken.

Ik heb (met een arts) de hydrocortisone van Dr Coucke afgebouw, ik had nauwelijks nog effect. Erger nog, ik ben verbeterd na het stoppen. (Niet echt verbeterd als 'ik ben beter' maar ik heb geen last meer van kortademigheid en overgewicht)


Ik ben momenteel van plan om ens naar de geneticus te gaan. In Leuven/Assebroek zit dr de Ravel, en in UZ Gent zit dr Bruce Poppe.

Als daar niets uitkomt, zou ik naar dr De Meirleir gaan.
Plaats reactie