zoek lotgenoot uit vlaanderen voor wederzijdse steun en tips

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
emelieveerle
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 aug 2014, 16:35

zoek lotgenoot uit vlaanderen voor wederzijdse steun en tips

Bericht door emelieveerle »

Hallo,

Ik ben Emelie, vrouw van 31 jaar en woon in de provincie Antwerpen, België.
Graag zou ik in contact komen met lotgenoten aangezien mijn omgeving er geen snars van begrijpt en gewoon hun kop in het zand steken. Zelfs mijn vriend die vindt dat ik maar gewoon door moet gaan met alles, dat die ziekte helemaal niet bestaat en me ontlasten op vlak van taken zit er dan ook nauwelijks bij. Terwijl ik niks meer aan kan. Het moet ook maar eens allemaal klaar zijn ermee en best zo meteen al je oude leven terug opnemen. Mijn ouders vinden me 'lui' geworden. Mijn zus heeft niet door hoe invaliderend het werkt en zit me constant op mijn huid van: kom, je gaat mee hier naartoe enzo.

Helemaal mooi zou het zijn als het ook vrouwen zijn want die kunnen meepraten over de verergering van klachten bij pms.

Momenteel zit ik meer binnen dan buiten maar af en toe lukt het me een keertje om ergens naartoe te gaan.



Moest er interesse zijn om mekaar een hart onder de riem te steken, contacteer me gerust :)

Veel liefs,

Emelie
Plaats reactie