mentale en fysieke begeleiding

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

mentale en fysieke begeleiding

Bericht door Eressea »

Ik ben eigenlijk op zoek naar een fysiotherapeut o.i.d. die ervaring met CVS heeft, en ook een stukje mentale steun zou kunnen geven... En dan ook nog het liefst in de buurt van Veenendaal... Ik heb al verschillende fysio's gehad, maar eigenlijk waren ze allemaal niet echt dat je zegt ondersteunend. De fysio van wie ik nu cardiofitness krijgt, heeft volgens mij de cursus hoe-kan-ik-zo-min-mogelijk-tegen-mijn-clienten-zeggen gevolgd, hij heeft zelfs de gewoonte om de oefeningen die ik moet doen zonder een woord gewoon aan te wijzen op een papiertje. En tegen andere mensen praat hij wel... Maar goed, dat schiet dus niet op... Het gaat zo niet beter, en ik laat de moed een beetje zakken. Enige voordeel is dat ik er weer leuke smoezen bijleer :roll: (van "migraine" tot "ik moet onverwachts op mentorgesprek").
annac
Gevorderd lid
Berichten: 4645
Lid geworden op: 04 feb 2006, 00:05

Bericht door annac »

Succes met zoeken.

Wij wonen niet in Veenendaal en bovendien zoeken wij iets dergelijks! Heel lastig met zo veel gebrek aan know-how en een minister die de boel blijft ontkennen.
Kosterc
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jul 2008, 11:22

Bericht door Kosterc »

Bij mij is nu psychosomatische fystiotherapie opgestart. Iemand die kijkt wat nog wel lukt en wat je misschien nog kunt proberen op een andere manier. Verder leer ik nu de eerste signalen te leren kennen van vermoeidheid ipv misselijk van vermoeidheid opeens te moeten gaan liggen.

Ook tips en trucks om naar je omgeving je grenzen aantegeven. Hoe je een verjaardag moet overleven. etc.

Het is voor mij een hele steun dat ze begrijpt dat niks meer van zelfsprekend is.

Claudia
Syl
Actief lid
Berichten: 218
Lid geworden op: 05 sep 2008, 17:45

Bericht door Syl »

Zullen we ruilen van fysio? Heerlijk lijkt het me om er eentje te hebben die niet praat en vraagt :lol:
Plaats reactie