carnitine gezocht

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
fiesta
Beginner
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 aug 2012, 21:13

carnitine gezocht

Bericht door fiesta »

Dag Leden,

Ingegeven door het protocol dat ik volg ben ik op zoek naar L Carnitine, ik heb nog wat liggen maar ben er binnenkort doorheen.
Zijn er forum leden die dit niet meer gebruiken/hebben liggen (het is redelijk houdbaar), of er anderszins makkelijk aan kunnen komen.

Mijn ervaring is dat Carnitine behoudens op recept, in Nederland niet echt goed/gunstig verkrijgbaar is; andere onderdelen van mijn protocol beter.

Graag een reactie indien iemand hier een rol in zou kunnen spelen.

Groeten
fiesta
Gebruikersavatar
noatjuh
Beginner
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 nov 2016, 16:41

carnitine gezocht

Bericht door noatjuh »

Je kan contact opnemen met dr Visser. Hij schrijft het voor aan Me patienten.
Gebruikersavatar
jhanne
Actief lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 23 nov 2017, 15:52

carnitine gezocht

Bericht door jhanne »

fiesta schreef:Dag Leden,

Ingegeven door het protocol dat ik volg ben ik op zoek naar L Carnitine, ik heb nog wat liggen maar ben er binnenkort doorheen.
Zijn er forum leden die dit niet meer gebruiken/hebben liggen (het is redelijk houdbaar), of er anderszins makkelijk aan kunnen komen.

Mijn ervaring is dat Carnitine behoudens op recept, in Nederland niet echt goed/gunstig verkrijgbaar is; andere onderdelen van mijn protocol beter.

Graag een reactie indien iemand hier een rol in zou kunnen spelen.

Groeten
fiesta
hi fiesta, ik heb nog anderhalve doos liggen, gebruik het zelf niet meer. Netjes koel en donker bewaard, houdbaar tot 23 maart 2023. Tegen verzendkosten.
hoor wel van je of je nog belangstelling hebt.
Gebruikersavatar
rie
Actief lid
Berichten: 277
Lid geworden op: 19 jul 2011, 16:26

carnitine gezocht

Bericht door rie »

noatjuh schreef:Je kan contact opnemen met dr Visser. Hij schrijft het voor aan Me patienten.
Sommige huisartsen schrijven het ook voor en zijn er enthousiast over. Heb je dat al geprobeerd? Vast wel. Maar wilde het toch nog vermelden. Succes!
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

carnitine gezocht

Bericht door semma »

Ik wou dat die van Bloem er nog was. Maar eerst was het niet meer verkrijgbaar via het Vermoeidheidcentrum door een verandering in de wet en vervolgens is Bloem opgekocht door een farmaceut, die ermee gestopt is. Een ander verlies is, dat het merk dus aan betrouwbaarheid ingeboet heeft.

Het was overigens een combinatieprodukt, echt wel in de lijn van ME.
Plaats reactie