Goede advocaat gezocht voor bezwaar UWV

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
anrose
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2017, 14:59

Goede advocaat gezocht voor bezwaar UWV

Bericht door anrose »

Hoi,

Ik ben hard op zoek naar een advocaat om in bezwaar te gaan bij het UWV om de beslissing om mij geen WIA-uitkering te geven.
Ik vind het erg lastig allemaal en het kost veel energie. Het liefst vind ik iemand die ervaring heeft met zowel het UWV als ME, al gaat dat denk ik lastig worden.
Alle tips zijn welkom.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Goede advocaat gezocht voor bezwaar UWV

Bericht door agnes »

Ik heb zelf in 2009 mr. Bogaers gehad. Hij werkte bij van As advocaten, maar is nu met pensioen. Bel of mail eens met de Steungroep (www.steungroep.nl ) . Ik ben ooit via hen aan mr. Bogaers gekomen. Zij weten vast wel wie er goed zijn.
Veel succes!
Gebruikersavatar
anrose
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 feb 2017, 14:59

Bericht door anrose »

Bedankt voor je reactie.
Ik was al bang dat hij niet meer werkte. Het probleem is dat ik pas 10 januari met de steungroep kan bellen, en ik hoop het eerder te kunnen regelen. Op mijn mails wordt ook niet gereageerd.
Gebruikersavatar
agnes
Actief lid
Berichten: 387
Lid geworden op: 01 jun 2009, 21:55

Goede advocaat gezocht voor bezwaar UWV

Bericht door agnes »

Ik heb zelf in 2009 mr. Bogaers gehad. Hij werkte bij van As advocaten, maar is nu met pensioen. Bel of mail eens met de Steungroep (www.steungroep.nl ) . Ik ben ooit via hen aan mr. Bogaers gekomen. Zij weten vast wel wie er goed zijn.