Huisarts met begrip in Leuven (BE)?

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
muffin
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2017, 10:56

Huisarts met begrip in Leuven (BE)?

Bericht door muffin »

Dag iedereen,

Onder het motto 'je weet maar nooit' lanceer ik hier mijn zoektocht naar een huisarts in Leuven die begrip heeft voor ME, en die mijn behandeling door prof DML wat kan ondersteunen...
Mijn huidige huisarts wuift mijn vermoeidheidsklachten nl weg, en ik ga de komende maanden/jaren best wel wat steun kunnen gebruiken, denk ik.
Gebruikersavatar
haitaka
Beginner
Berichten: 21
Lid geworden op: 10 jul 2013, 12:02

Huisarts met begrip in Leuven (BE)?

Bericht door haitaka »

Ik werd in het begin geholpen daar een goede jonge huisarts, jammer genoeg is deze verhuist naar Kessel-lo. Ze nam de klachten meteen serieus en zij was diegene die met de diagnose kwam en doorverwees. Mijn ervaring met haar was positief.
Groepspraktijk Blauwput, dokter Line Dalemans. Maar er is een patiëntenstop. Zeer vervelend, in mijn dorp zitten huisartsen ook volgeboekt en momenteel zit ik zonder huisarts sinds de vorige op pensioen is. Het is moeilijk als ME/CVS patient om zonder begripvolle huisarts te zitten. Nu krijg ik geen voorschrift meer voor bepaalde dingen, heb de indruk dat het meer om het ego van jonge huisartsen draait dan om de patiënt. Opinies worden een absolute waarheid en feiten doen er niet toe, zelfs bij artsen tegenwoordig. Al die artsen die u tegenwerken is om gek van te worden.
Gebruikersavatar
muffin
Beginner
Berichten: 13
Lid geworden op: 27 nov 2017, 10:56

Bericht door muffin »

Dankje voor je reactie, Haitaka,
Ik had inderdaad al goeie dingen gehoord over groepspraktijk de Blauwput, maar ook dat die vol zitten, helaas.
Succes bij je zoektocht! Als ik een arts vind, zal ik je op de hoogte houden.
Plaats reactie