Huisarts me vriendelijk in nieuwegein

Zoek je een arts, behandelcentrum of wil je contact met mensen met ME etc? Hier kan je je oproepjes plaatsen.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
iensje
Beginner
Berichten: 48
Lid geworden op: 29 jul 2016, 16:24

Bericht door iensje »

Dank jullie wel. Ik heb ook thyroidum geslikt, maar met de thyrax ging het beter. Merkte ik toen ik het bij de thyroidum kreeg. Toen mijn verzekering het niet meer vergoedde,, ben ik volledig overgestapt op thyrax en cytomel iom dr V. Loon. Dat maakte weinig verschil.
Inmiddels is dit topic volledig off topic, ik ben niet meer op zoek naar een andere huisarts. Voor mij mag er een slotje op? Hoe doe ik dat..
Dank jullie allemaal voor alle reacties , ik ben er erg blij mee, fijn forum. Het schildklier forum laat ik vanaf nu links liggen.
Gebruikersavatar
semma
Gevorderd lid
Berichten: 1448
Lid geworden op: 23 nov 2011, 03:15

Bericht door semma »

Ik weet geen andere internisten dan de ziekenhuisinternisten. Ik zou niet weten waarom een endocrinoloog niets van T3 weet. Bij het VCL werd er niets opmerkelijks gevonden mijn bloedwaarden t.a.v. de schildklier. De huisarts vloog ervan naar het plafond.
Bij Hashimoto kloppen de bloedwaarden niet meer, tenzij je gericht kijkt en daardoor het verscil tussen T4 en antistoffen o.i.d. ziet. Als je T3 slikt, krijg je bovendien andere waarden voor T4 te zien.
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

(Nog ge-PB't) En slotje hoeft niet hoor, wordt alleen bij hoge uitzondering, door de mod's, er op gezet.
Life smells...
Plaats reactie