10 Jaar geleden: CVS-online: oproep

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

10 Jaar geleden: CVS-online: oproep

Bericht door Vanessa »

10 jaar geleden stichtte ik CVS-online. TWee jaar geleden fuseerden we met MECVS.net
Voor het Gazetje zijn wij op zoek naar uw anedotes over CVS-online
Wat betekende het voor u? Hoe ontdekte u het? ...

Alles welkom, hier per PB
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi vanessa,

Ik heb CVS-online ontdekt in 2009 via internet. Ik vond het een heel plezante en overzichtelijke site.
ME-gids.net heb ik ook ontdekt in 2009 via internet, en ik kwam er pas later achter dat CVS-online en ME-gids.net door dezelfde mensen werd gerund, met mijn ME-hoofd was mij dat niet opgevallen :D :lol:.

ME is meer in de belangstelling gekomen de laatste tijd(jaren) en daarom is ME-gids.net steeds drukker en groter geworden. Op zich goed, want hier is veel belangrijke informatie te vinden, die nergens anders in Nederland of België voor handen is.

Groetjes, Louisa
ME of Lyme?: http://www.me-gids.net/module-ME_CVS_do ... d-942.html

-Als je geen ster aan de hemel kunt zijn, wees dan een lampje in je huis-
nijntje
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 704
Lid geworden op: 03 dec 2006, 14:42

Bericht door nijntje »

hallo Vanessa,

toen ik in 2004 de officiële diagnose "cvs" (ja in België hé, voorkeur voor cvs.... ) kreeg ben ik beginnen surfen.... en ben ik cvs-online tegengekomen... het forum tussen mijn favorieten gezet.... idem met MECVS.NET... één van mijn allereerste vragen was of iemand ervaring had met Dr. Uyttersprot .... en nog heeft het tot begin 2007 geduurd eer ik bij haar in behandeling ging .... had ik vroeger moeten doen.

Ik heb dus de fusie van MECVS.NET en cvs online meegemaakt... hoewel ik bij beide forums lid was, voelde het toch wat onwenning aan in het begin...
ik vind het namelijk zo moeilijk om namen te onthouden... (ook typisch aan ME :) )...
maar stilaan leerde ik iedereen wat beter kennen en ging me meer thuisvoelen hier...

De vraag : "Is er hier iemand in behandeling bij Dr. Uyttersprot aub?" heeft me veel nieuwe mensen leren kennen!


Hartelijk dank!

groetjes
Nijntje
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Hallo,

Ik heb geen fusie meegemaakt, want ben hier pas sinds 2010. Gevonden via internet en heel veel info kunnen vinden, meeleven gevonden, vrienden gemaakt, gelachen en gehuild.
Ik kan moeilijk een dag zonder iets te lezen of te schrijven.
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
petraroos
Donateur
Donateur
Berichten: 5756
Lid geworden op: 31 mei 2009, 10:58
Locatie: Zuid-Holland

Bericht door petraroos »

goeiemorgen

ik heb jullie per toeval gevonden ,en ik ben erg blij
met ,de steun,en alle informatie,de solidairietijd,het vriendschaps gevoel,
altijd krijg je antwoord op een vraag of als je het effe niet ziet zitten is er wel iemand die je weer opbeurd.
het is ontroerend om alles te lezen.
en de humor,=lachen met elkaar.

ik kan geen dag meer zonder.,bedankt dat jullie er zijn.

lieve groetjes
petraroos
''ME telt vele kwalen,
wie wil ,kan ze komen halen.
ik ben ze liever kwijt dan rijk.''
Plaats reactie