Website bijgewerkt (Google Ads)

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

feuer
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:41

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door feuer »

Bedankt voor de tip Bloemetje!!! :D
Ik klikte toch al nooit op de advertenties, en zonder die bewegende banners is het lezen weer wat gemakkelijker ;)
diederik
Gevorderd lid
Berichten: 2628
Lid geworden op: 21 jun 2009, 18:38
Locatie: Antwerpen

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door diederik »

Ik klik er ook nooit op (is er uberhaupt iemand die (niet per ongeluk) op die dingen klikt? ;)

k heb er maar even 2-3 aangeklikt voor de sitefinanciën nu, maar normaal gezien zou ik dat nooit uit mezelf doen.
Ik weet weinig.
Gebruikersavatar
dino
Gevorderd lid
Berichten: 1455
Lid geworden op: 22 feb 2011, 14:20

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door dino »

Ik zie ze niet.

*gaat zichzelf snel in een hoekje verstoppen*

Komt dus door de Adblocker. Maar daarmee help je dus niet mee aan het financieren van welke website dan ook. Anderzijds weet ik nu helaas niet wat voor interessante aanbiedingen of gerelateerde onderwerpen ik misloop.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door bloemetje »

Ik moet eerlijk zeggen dat de advertenties hier op de site me niet stoorden, behalve wanneer er bewegende bij zaten. De ad blocker is voor mij een uitkomst op veel andere sites waar ik me groen en geel ergerden aan al die bewegende dingen.

Wie de boel toch wil sponsoren kan via deze site doorklikken naar Bol.com (in de rechterkolom), dat helpt toch weer een beetje...
elssp
Actief lid
Berichten: 158
Lid geworden op: 15 nov 2007, 14:03

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door elssp »

Op de home-page staat reclame voor bol.com. Als ik daar iets bestel, is het dan genoeg dat ik van deze link vertrek of moet ik ook ergens iets invullen zodat mecvs.net er wat aan heeft?
feuer
Actief lid
Berichten: 428
Lid geworden op: 13 okt 2009, 17:41

Reclame banner tussen de berichten

Bericht door feuer »

Voor bestellingen bij Bol.com:
Dit is onze referral link:
http://partnerprogramma.bol.com/click/c ... index.html
Hierop klikken en alles wat je aankoopt op bol.com binnen de vijf dagen die hierop volgen, daarvoor worden wij gesteund. (op voorwaarde dat je geen andere referral link aanklikt van een andere partner van bol).
Plaats reactie