Vergeet ME niet glossy!!

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1734
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Gebruikersavatar
kaki
Actief lid
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jan 2012, 17:42

Bericht door kaki »

Hopen dat heel Nederland en België hem gaat lezen! :)
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1734
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Dat hopen wij ook!!

Maar iedereen hier kan helpen door een exemplaar extra te bestellen en te geven aan vrienden of familie, of een zorgverlener. Of te vragen of je een exemplaar in een wachtkamer mag leggen.

liefs en dank aan iedereen die er al een bestelde !
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1734
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Nog niet besteld? Doe het snel, en hou ons in de top 5 (we zijn gezakt naar plek 5)

http://www.bol.com/nl/m/nederlandse-boeken/shop-brave-new-books/index.html?Referrer=ADVNLPPce849300cdbf929700c2bced6a000001630

liefs !!
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Ik kreeg vandaag bericht dat er vertraging was en ik de bestelling rond 13 aug zou binnen krijgen.
Life smells...
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1734
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Oh jammer joh! Balen.....

Nog even geduld dus. Misschien hebben ze even meer opdrachten dan ze aankunnen. Bij brave new books/bol.com worden zelf gepubliceerde boken niet in voorraad gemaakt, maar wordt ieder besteld exemplaar na de opdracht gedrukt, tot voor kort dus met een levertijd van zo'n 4-5 werkdagen voordat je het in huis hebt. Jammer dat het nu ietsje langer is.

liefs
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

:-)Ik vind het niet erg hoor, ik dacht mss komt 't wel doordat het zo veel besteld is en dat is natuurlijk goed!
Life smells...
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1734
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Een mooie review op bol.com ! 5 sterren !
____________________________________________

Klantbeoordeling: 5 van de 5 sterren Aandacht voor ME!
8 augustus 2013 | Door: Maria09 | 40-49 jaar

Mooi en afwisselend boekje over de (bij veel mensen nog relatief onbekende en vaak onzichtbare) ziekte ME.
Met informatie, columns, ervaringsverhalen, citaten van artsen enz., waardoor de (ernst van de ) ziekte en de impact ervan duidelijker wordt.
Mooie lay-out, leest prettig.
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1734
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Weer even een update:

Dank aan iedereen die tot nu toe een glossy heeft besteld. Niet alleen doe je daarmee hopelijk jezelf een plezier, maar iedere verkochte glossy levert een "winst" van 40 Eurocent op die in zijn geheel wordt gestoken in het aankopen van nieuwe glossy's om awareness te kweken en bij awareness acties te schenken om uit te delen. Recent legden wij enkele extra exemplaren bij artsen in wachtkamers, en er zijn vandaag ook extra exemplaren besteld om uit te kunnen delen aan de deelnemers bij de ronde tafel bijeenkomst op 10 september (groep ME Den Haag).

Dank aan iedereen die met zijn bestelling dit mede mogelijk heeft gemaakt

Mocht je er nog over denken om een glossy te bestellen, misschien helpt het om te weten dat je met jouw bestelling dus ook meehelpt om op bredere schaal awareness rond ME te creeren. :wink:

Het saldo staat nu weer even op 0, dus blijf bestellen en we houden je op de hoogte welke volgende actie we zullen ondersteunen met extra glossy's

liefs
asje
Donateur
Donateur
Berichten: 8649
Lid geworden op: 17 apr 2011, 00:19

Bericht door asje »

Goed hoor deze acties!

Ik had 'm natuurlijk op internet gezien maar ze zien er in werkelijkheid ook heel goed uit, nog eens complimenten!
Life smells...
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1734
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

@asje, dank lieve Asje

@iedereen
We kregen ook een heel lief mailtje van iemand die de glossy zo'n aanwinst vindt op de bestaande documentatie die er is. Dat was ook altijd ons doel, een compact en laagdrempelig document met veel informatie gebundeld over ME, om zo in jouw eigen omgeving of op landelijk nivo awareness te creëren.

We willen jullie vragen, om wanneer je tevreden bent over de glossy, op bol.com een review te schrijven. Kan via deze link: http://www.bol.com/nl/p/vergeet-me-niet/9200000016778476/

Zo schreef recent iemand:
Niets dan lof voor deze uitgave! Breed informatieaanbod, pakkend, soms emotionerend, kort & bondig taalgebruik en al het moeilijke treffend verwoord!
Echt een waardevolle aanvulling op wat er al was aan ME-informatie; geen enkel punt van kritiek te bedenken. Een echte 'must' voor vrienden, familie, kennissen, artsen, paramedici, politici, buren... eigenlijk voor iedereen die met ME (dichtbij of veraf en op welke manier dan ook) te maken heeft/krijgt!


Hoe meer buzz, hoe meer glossy's verkocht worden en hoe meer we met de opbrengt (40 cent per glossy) acties zoals het Burgerinitiatief Groep ME Den Haag kunnen blijven steunen.

Heb je de glossy dus nog niet aangeschaft, doe het, het is echt de moeite waard en we hopen daarmee het Burgerinitiatief nog een keer een extra setje glossy's te kunnen sturen die mee kunnen naar Den Haag.

Zegt het voort ! En dank aan iedereen die al bestelde !

P.S. Als je gaat bestellen, vragen we je het via de mainpagina van me-gids.net te doen, http://www.me-gids.net/index.html en daar via de linkjes naar bol.com te gaan.

Voor iedere bestelde glossy via deze linkjes, komt ook een klein bedragje binnen bij me-gids.net, die ook wordt besteed aan awareness acties.
Plaats reactie