Koop bij Bol.com

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik heb een nieuwe prullenbak nodig en ik heb vandaag alvast op de partnerlink geklikt en ga dan eerdaags de bestelling plaatsen. De link blijft een paar dagen actief. Het is geen grote aankoop, ME-gids.net gaat er niet rijk van worden, maar alle beetjes helpen, nietwaar?
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Alle beetjes helpen zeker! :)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Nog tot einde deze maand solden / sale bij bol.com!

Dus als je nog aankopen moet doen, denk je even aan ons en wil je onze partnerlink gebruiken ajb?

Afbeelding

Nu ook flitsdeals tot 29 juli die slechts 4 uur geldig zijn!
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Bestaat de partnerlink voor Bol.com nog? Het valt me op dat de reclame voor Bol.com niet meer rechts in beeld staat.
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ik kan mijn eigen vraag beantwoorden: soms staat er reclame voor Bol rechts in beeld (nu met een mijter van de Sint) en soms niet.

Maar voor wie bij Bol.com wat wil bestellen: wellicht kun je de moeite nemen om er naar te zoeken en erop te klikken alvorens een bestelling bij de blauwe webwinkel te doen...
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Hoi Bloemetje,

Ja hoor, de partnerlink bestaat zeker nog!

Roulerende actuele banners worden normaal gezien rechts in de berm getoond, en als het geen actuele banner is, dan wel onze standaard banner:
Afbeelding

Dus, voor mensen die op zoek zijn naar Sinterklaascadeautjes, gebruik onze partnerlink van bol.com en ME-gids zal u dankbaar zijn!

Afbeelding

Voor de vroege vogels onder ons, die al op zoek zijn naar Kerstdecoratie:

Afbeelding

Handige tip: sla onze partnerlink op bij je favorieten en dan vergeet je nooit om ons te steunen bij je aankoop bij bol.com!

Meer info: https://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-27.html
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Ha mooi! Ik heb net 30E besteed en hopelijk komen enkele procentjes daarvan weer bij deze site terecht <3
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Dank je wel Bloemetje! \:D/

Even reclame maken voor Black Friday, want Bol.com biedt vanaf 23 november maar liefst vier dagen allerlei voordelen aan!

Dus als je wat wilt aankopen en tegelijk ME-gids en ME(cvs) wilt steunen, gebruik dan onze partnerlink

Afbeelding
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Op 12 mei, Moederdag én tevens Wereld ME-dag leggen we onze mama's graag in de watten, niet in het minst voor hun zorg voor ME/cvs-patiënten.

Koop het perfecte cadeau via onze partnerlink bij bol.com en zo steun je ook ME-Gids!

Afbeelding
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
robin123
Actief lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:12

Bericht door robin123 »

Probleem is dat de ME/CVS stichting dat ook vraagt. En wie krijgt dan de opbrengsten? De link waar je het laatst op geklikt hebt? En hoe lang blijft het cookie geldig? Want ik koop vaak niet gelijk iets, maar ben gewoon aan het snuffelen en koop later.

Er zijn trouwens veel meer affiliate programs. Waarom niet meerdere kiezen? En wissel de banners ook af, zodat meer doelgroepen pakt.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

De cookies blijven 5 dagen geldig (zie https://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-27.html). De laatste partnerlink die je gebruikt, is geldig.

In de rechterberm worden zo veel mogelijk banners van het moment weergegeven, dus deze worden afgewisseld. Alleen worden ze zeker niet altijd hier in dit topic gemeld.

We kiezen voor bol.com omdat deze actief is in NL en B en omdat de boekenlijst aantoont dat we iets te bieden hebben van bol.com.

We zijn een onofficieel privé-initiatief (geen vzw of stichting die bv. subsidies krijgt) en hangen voor inkomsten af van reclame. Met het oog op het vernieuwen van de website is dus elk centje welkom :)
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
robin123
Actief lid
Berichten: 325
Lid geworden op: 15 feb 2011, 12:12

Bericht door robin123 »

Dus juist omdat content die via bol.com verkocht word een samenhang heeft met wat jullie hier proberen te bereiken: kennis verspreiden over ME en zij verkopen media (boeken, ebooks en audiobooks) over ME. Logisch.

Kan je niet ook een donate button plaatsen? Het word meer gebruikt bij freeware software projecten, maar misschien zou het ook iets voor hier zijn. Is maar een suggestie.

Ik zie wel dat jullie echt je best doen om het maximale eruit te halen op een zo discreet mogelijke manier. En het siert ook dat jullie kiezen welke reclame er staat, dus geen doubleclick.net waarvan je random advertisements krijgt.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Dank je voor de suggestie en het compliment :)

Ivm donatiebutton, we zullen mettertijd zien of het al dan niet nodig is om iets van crowdfunding op poten zetten voor een nieuwe website.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Iets nodig voor Vaderdag?

Gebruik onze partnerlink en steun ME-gids

Afbeelding

In juni zijn het ook spannende boekenweken met gratis geschenk!

Afbeelding

Hier is onze partnerlink :)
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

Het is weer 10-daagse bij bol.com

Afbeelding

Heb je iets nodig? Gebruik dan onze partnerlink. ME-gids is jullie dankbaar!
Hoop doet leven!
Plaats reactie