Blauwe ME-lintjes bestellen

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

esther26
Beginner
Berichten: 72
Lid geworden op: 30 dec 2007, 15:21

Bericht door esther26 »

Ik had juist gehoopt dat we de krachten konden bundelen, zodat we echt breed aandacht kunnen vragen voor me/cvs. Neemt niet weg dat ik wel even wil kijken of ik nog wat kralen heb liggen.
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Ik zit even te brainstormen... maar zou het geen idee zijn om een keer een "workshop" te organiseren, waarbij Esther ons misschien kan leren hoe je die leuke armbandjes maakt, en dat de armbandjes die we maken, dan ergens verkopen en de opbrengst voor het forum? Ik stel mijn huis beschikbaar voor dit doel, ligt ongeveer in het midden van Nederland. Ik kan zoiezo al twee mensen regelen die dan mee willen doen, en misschien kan in België hetzelfde opgezet worden? Of een online workshop via skype? Dat iedereen materialen besteld bij dezelfde site, en daar bandjes mee maakt zodat we heel veel dezelfde krijgen?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
imagine
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 484
Lid geworden op: 28 jan 2009, 11:41

Bericht door imagine »

En of you tube, hoorde van iemand dat er wat op stond over haken.
Heb gister eens naar sieraden gekeken, staat wel wat op maar...
nog geen gsm hangertjes zelf maken.

Qua kralen weet ik dat er heel veel mensen lange tijd geleden dat soort workshops hielden maar nu het wat minder gebeurt zij nog met veel kralen zitten.

Misschien stomme vraag hoor, maar .....HOE zet je hier nu foto's op?
Is dat kort uit te leggen? -> Antwoord Bloemetje
Als ongeluk in een klein hoekje zit......
zit dan geluk in de rest?
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Momenteel zijn we bezig met de technieken leren, nadien ga ik ontwerpen en verkopen. Alle hulp is uiteraard welkom!
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
bloemetje
Columnist
Berichten: 5394
Lid geworden op: 02 nov 2009, 12:22
Contacteer:

Bericht door bloemetje »

Voor wie nog een blauw lintje over heeft: misschien is dit kunstproject een idee?
Lea
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1772
Lid geworden op: 03 aug 2008, 12:36
Locatie: België

Bericht door Lea »

mooi initiatief!
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Bestelling lintjes

Bericht door Hermine »

Mijn excuses aan degenen die lintjes bestelden en nog geen antwoord kregen.
Ik zit er wat onderdoor maar ga er volgende week mijn prioriteit van maken.
vg, Hermine
Gebruikersavatar
Molletje
Gevorderd lid
Berichten: 666
Lid geworden op: 23 aug 2011, 15:10

Bericht door Molletje »

Ik zie nu pas dat het onderwerp van 2010 is.

Mijn vraag is, zoals je voor pink ribbon een rose pin hebt, kunnen we die niet in het blauw maken?

Dan heb ik nog een vraag, ik heb een jas gekocht uit de ME shop, komt een gedeelte van het geld ook ten goede van het forum?
Ik zag dat deze jas die ik gekocht heb bijna de helft goedkoper was zonder het logo.

XXX

M.
stargazertje
Gevorderd lid
Berichten: 3226
Lid geworden op: 17 jun 2010, 14:21

Bericht door stargazertje »

Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Hmm, Molletje, misschien is het handig om dit topic eens door te lezen, aangezien het gaat over het bestellen van blauwe lintjes ;)

En bij de webshop staat ook dat 5 euro per verkocht artikel naar deze site gaat. De producten met blauwe lintjes zijn inderdaad vrij prijzig, omdat ook een deel naar de AIDS stichting gaat, die heeft het copyright op het lintje - maar die 5 euro voor ons zit er ook zeker bij dan.

http://www.me-gids.net/module-Info-view-pid-128.html

Graag weer ontopic over de lintjes :) Wat goed, Hermine, dat je de lintjes nog even blijft doen :D
Laatst gewijzigd door Eressea op 22 apr 2012, 11:16, 2 keer totaal gewijzigd.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
Molletje
Gevorderd lid
Berichten: 666
Lid geworden op: 23 aug 2011, 15:10

Bericht door Molletje »

Ik heb dit topic door gelezen. :?

En de jas die ik gekocht heb, heb ik met het ME lintje "opgedrukt" gekocht, juist ook om dit forum te sponsoren.
Ik heb niet kunnen lezen dat er 5,00 naar dit forum gaat.

Dat de lintjes duur zijn weet ik.
Maar wat ik bedoelde zijn de geëmailleerde pushpins.

Ik probeer alleen maar mee te denken.
Eressea
Moderator
Moderator
Berichten: 1597
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:09
Contacteer:

Bericht door Eressea »

Suggesties zijn altijd welkom :) Maar het was een beetje vreemd dat je vroeg om een ME lintje terwijl juist dit topic erover gaat ;) Het was me niet duidelijk dat het om iets anders ging, sorry. Bij de speciale pagina op de site over de webshop staat meteen bovenin dat het om 5 euro gaat:
Er worden allerlei producten aangeboden, van T-shirts tot sweat shirts in allerhande modellen, zowel voor vrouwen als mannen, van mokken tot tassen. Met deze producten proberen we ME op de kaart te zetten, meer aandacht te vragen voor ME en mensen bewust te maken.

Daarnaast gaat van elk product dat je koopt, 5 euro naar ME-gids.net, broodnodig om de site online te houden.
Maar we zijn heel erg blij met elke 5 euro, dus hartelijk dank daarvoor ;)

Momenteel zijn we bezig om wat veranderingen door te voeren in de webshop, er komt bij spreadshirt zelf bijvoorbeeld ook nog een keer de info pagina, maar het is me nog niet gelukt om dat in te stellen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends. ~ Martin Luther King
Gebruikersavatar
dani_bobo
Beginner
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 mei 2012, 21:38
Locatie: lelystad

Bericht door dani_bobo »

hey hallo ik heb een vraagje kan je nog steeds die lintjes bestellen want ik zou er graag 1 willen :) en is niet echt voor deze topic maar 12 mei is dat nog steeds ME/CVS dag?? en word er dan wat landelijk gedaan?
Gebruikersavatar
felixloena
Oud-medewerker
Berichten: 4445
Lid geworden op: 04 mei 2009, 19:47
Locatie: Limburg
Contacteer:

Bericht door felixloena »

Lintje is te bestellen via deze link
http://www.gelukswinkeltje.marktplaza.n ... rp=19#shop

en Sonja Silva organiseert weer een ME-dag benefiet op 12 mei.
Hier kun je er meer over lezen
http://www.me-cvsvereniging.nl/wereld-m ... 2-mei-2013
http://www.me-gids.net/Forum-viewtopic- ... tml#189971
Leven is het meervoud van lef - Loesje
Plaats reactie