Dringende oproep aan al onze leden van ME-gids.net

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Wie een gift wil doen of lintjes kopen, kan tijdelijk terecht bij Zuiderzon en Hermine. Ikzelf ben tijdelijk niet bereikbaar, wegens op reis naar de VS

Wil jullie wel alvast bedanken...
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Effe uppen dit topic !

Doe jezelf een cadeau met deze feestdagen!

Stort 5 euro aan de beheerders van dit forum om deze website draaiende te houden.
Geniet in ruil van de onschatbare dagelijkse steun en toeverlaat die de mede-patienten je bieden.

Niet aarzelen, gewoon doen!
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gast

Bericht door Gast »

ik ga het dit weekend regelen, belooft!
Gebruikersavatar
poppetje
Donateur
Donateur
Berichten: 1734
Lid geworden op: 25 aug 2010, 09:59

Bericht door poppetje »

Marlene, goede actie. Ik ga het doen, even zoeken hoe en waar, maar zal wel ergens op de site staan toch !

Heb het al gevonden. Laten we allemaal proberen iets te geven, hoe klein ook, alles helpt !
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi poppetje,

:wink: Hier de informatie: http://www.me-gids.net/index.php?module ... iew&pid=25

Groetjes, Louisa
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Goed initiatief Marlène.
Ik zal ook nog een duitje storten als ik het niet ook vergeet. Mijn brein wil niet meer. En mijn lijf ook niet trouwens. Maar ik wil dit forum niet missen!
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Gebruikersavatar
startdust
Actief lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 01 nov 2010, 20:46
Locatie: nijmegen

Bericht door startdust »

Ik zit momenteel krap in kas maar voor het onderhoud van deze site heb ik wel wat over,
is zoon donatie van bijvoorbeeld 5 euro eens per maand of per jaar?

Greets
Met de kennis van het heden verslaat de toekomst ons verLeden.

Nirvana; Oh Me
http://www.youtube.com/watch?v=zgDKHG4K ... re=related
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Je mag storten wat je wilt op welk moment je het kan missen. Het is geen abonnement, maar een vrijwillige bijdrage om deze site draaiende te kunnen houden.
Alle beetjes helpen lieve Stardust, dus kijk maar wanneer en of je iets kunt missen. Het is voor velen hier de eindjes bijeen knopen elke maand, dus schaam je niet. Die 5 euro is alleen een minimum. Anders is de storting zo zinloos snap je?
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
janine
Gevorderd lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: 04 okt 2008, 21:25

Bericht door janine »

Merlene, marlene... blij dat jij bij de tijd bent.
Bedankt voor het uppen.
Zodra mijn wajongetje weer binnen is, deze maand is alweer op door een heerlijke warme winterjas, doneer ik ook wat.
Dit forum is echt niet te missen.
Gebruikersavatar
spring
Donateur
Donateur
Berichten: 619
Lid geworden op: 27 okt 2010, 16:44

Bericht door spring »

Ik heb er geen enkel probleem mee om een klein bedrag te doneren. Ik heb erg veel aan deze site, dus ik draag er graag aan bij. Ik zal het eerdaags doen.

Ik heb vannacht eens nagedacht over sponsoring. Ik denk dat je het moet zoeken in de postorderbedrijven zoals Wehkamp, Neckermann of Otto. Misschien willen zij op de site adverteren omdat wij 'vermoeiden' graag online shoppen. Je kunt ook nog denken aan Bol.com of Yoursurprise.nl. Wellicht hebben anderen nog wat andere winkels waar zij online shoppen.
Je kan ook nog denken aan een fabrikant van trapliften zoals tkmonoliften.nl of bv Prominent, een winkel met relaxfauteuils. Of een beddenzaak.

Veel succes er mee!
I'm feeling like a Monday but someday I'll be Saturday night!
(Bon Jovi)
Gebruikersavatar
karolien
Donateur
Donateur
Berichten: 2913
Lid geworden op: 17 jun 2009, 18:33

Bericht door karolien »

Is gebeurd bij deze! :D
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Fijn dat jullie reageren!

Het is echt belangrijk om deze website technisch vlot draaiende te houden. Er wordt hard achter de schermen gewerkt.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
killmenow
Beginner
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 nov 2010, 15:31

Bericht door killmenow »

Ik probeer al een paar dagen een donatie te doen. Alleen ik krijg geen gehoor via het contactformulier. Dus ik nog steeds geen gegeven. Wil ik dus van mijn geld af, lukt het me niet. Gebeurd me niet vaak :-k
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Bericht door Zuiderzon »

spring schreef:Je kunt ook nog denken aan Bol.com of Yoursurprise.nl.
dank voor meedenken vast!
Bol.com is al ingevoerd op de site (zie hier).
killmenow schreef:Ik probeer al een paar dagen een donatie te doen. Alleen ik krijg geen gehoor via het contactformulier. Dus ik nog steeds geen gegeven. Wil ik dus van mijn geld af, lukt het me niet. Gebeurd me niet vaak :-k
Heb je pb gestuurd, moet vergissing zijn want niks ontvangen via contactformulier :wink:
Hoop doet leven!
killmenow
Beginner
Berichten: 87
Lid geworden op: 23 nov 2010, 15:31

Bericht door killmenow »

@zuiderzon

Ik heb jou een pb retour gezonden. Ik hoop dat je het hebt ontvangen. De melding was dat het goed verzonden zou zijn, maar dat was in andere gevallen ook zo. Laat nog maar even weten of je mijn pb hebt ontvangen.

Groetjes kill me now
Plaats reactie