Dringende oproep aan al onze leden van ME-gids.net

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

pistache
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mei 2008, 10:07

Bericht door pistache »

misschien is het een goed idee om de producenten van dieetvoeding tegen vergoeding te laten adverteren op de site...???
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Jammer dat deze oproep alleen is gericht aan trouwe leden. Ik ben geen trouw lid en heb puur uit nieuwsgierigheid gekeken wat de oproep inhield. Ik vind het een goed idee deze site te ondersteunen, dus ik wil wel een donatie doen.
Zo'n blauw dingetje bij m'n naam hoeft niet zo nodig.

Ik zou wel graag wat meer openheid willen hebben over de financiën: wat zijn de kosten, hoeveel komt er binnen etc.

Groetjes, Ariadne

P.S. Kun je zien waar nieuwsgierigheid toe leidt :)
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Hallo Ariadne

Nieuwsgierigheid is een "gezonde" eigenschap. Wij pogen die met deze website levend te houden :)

De admins kunnen je ongetwijfeld meer uitleg geven over de details.
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

ariadne schreef:Jammer dat deze oproep alleen is gericht aan trouwe leden. Ik ben geen trouw lid en heb puur uit nieuwsgierigheid gekeken wat de oproep inhield. Ik vind het een goed idee deze site te ondersteunen, dus ik wil wel een donatie doen.
Zo'n blauw dingetje bij m'n naam hoeft niet zo nodig.

Ik zou wel graag wat meer openheid willen hebben over de financiën: wat zijn de kosten, hoeveel komt er binnen etc.

Er werd al elders gemeld dat een dubbel serverpakket nodig is van +/- 600€/j (om niet steeds 'out of memory' te zijn). Momenteel nog niet genoeg inkomsten om risicoloos - lees: niet binnen een jaar failliet - deze stap te zetten naar een dubbel pakket, dus alle support is welkom :wink: admin

Groetjes, Ariadne

P.S. Kun je zien waar nieuwsgierigheid toe leidt :)
Hoi ariadne,

De oproep is voor alle leden. En met "trouw" wordt bedoeld voor "iedereen". Iedereen is hier een volwaardig lid. Of je nu bericht of niet, of meeleest. Er zijn ook leden/mensen die enkel meelezen, omdat zij graag informatie willen hebben over ME/CVS en de ontwikkelingen, maar te ziek zijn om een bericht(en) te schrijven op het forum.
Daar is geen onderscheid in: iedereen is van harte welkom op ME-gids.net!

Groetjes, Louisa
moderator ME-gids.net
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Hallo Louisa,

Het ging mij er niet om dat ik mij niet welkom voel of zo. Dat was niet bij me opgekomen. Het ging mij erom, dat als je een oproep plaatst aan trouwe leden, er een heleboel mensen zich niet aangesproken zullen voelen en dus niet kijken wat het bericht inhoudt. Terwijl ook "meelezers" misschien wel bereid zijn om iets te doneren.
Het is toch jammer dat jullie die mislopen door de oproep niet wat algemener te maken?

Groetjes, Ariadne
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

Hoi ariadne,

Net een aanpassinkje gedaan bij de tekst. :wink: Vind je het zo beter en algemener, zodat iedereen komt lezen/kijken? :wink: Want, elke bijdrage (die hard nodig is) blijft natuurlijk van harte welkom om een dubbel serverpakket (€ 600) bij elkaar te sprokkelen.

En het wordt steeds drukker met bezoeken op de site, dat is dagelijks te merken.

Groetjes, Louisa
moderator ME-gids.net
Gebruikersavatar
tanto
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 feb 2008, 08:09
Locatie: ZH

Bericht door tanto »

Misschien kun je er dan ook wel 'aan alle lezers' van maken. Want leden zijn we ook niet echt. (ja ik ben van het muggenziften vandaag).
Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom (A. Einstein)

Absence of proof is not proof of absence
Gebruikersavatar
louisa
Gevorderd lid
Berichten: 11884
Lid geworden op: 14 jul 2009, 22:40

Bericht door louisa »

:lol: :lol:
Ik laat het zo.

Groetjes, Louisa
moderator, ME-gids.net
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Bericht door ariadne »

Hardstikke goed!

En ik heb inmiddels een bijdrage gestort.

Groetjes, Ariadne.
Gebruikersavatar
marlène
Gevorderd lid
Berichten: 9364
Lid geworden op: 20 nov 2009, 09:34

Bericht door marlène »

Dank je wel Ariadne!

Alle centjes zijn echt nodig. Aan alle anderen, overweeg om 5 euro te storten als sinterklaas- of kerstcadeau. Zo komen we er vast wel!


Stuur een pb naar Vanessa en je krijgt alle gegevens.

Groetjes,

Marlene
http://opstaanmetmecvs.blogspot.com

Het is makkelijker een atoom te splitsen dan een vooroordeel. - Einstein
Be critical and use your own judgement when using this information. - Marlène R.
Gebruikersavatar
Lynn
Donateur
Donateur
Berichten: 751
Lid geworden op: 29 mei 2009, 15:12

Bericht door Lynn »

Ik doe mee!
Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

De aanspreeking van trouwe leden is gewoon een vorm van hallo zeggen. of je dat nu met hoi, hallo, dag of hey doet maakt denk ik niet zoveel uit. Lijkt me ook gewoon dat je de hardcore leden makkelijker gaat kunnen overtuigen, vandaar.

Transparantie in boekhouding, ach ja, 600 euro per jaar voor een serverpakket zou ons na een jaar failliet maken en in de onmogelijkheid van online te blijven. Daarom dus...
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
cleopatra
Donateur
Donateur
Berichten: 455
Lid geworden op: 28 feb 2010, 16:19

Bericht door cleopatra »

Heb contactformulier ingevuld. Ga zeker ook men steentje bijdragen !
Gebruikersavatar
vlindertie
VIP-donateur
VIP-donateur
Berichten: 2224
Lid geworden op: 12 feb 2010, 20:28

Bericht door vlindertie »

Na veel getob is het me wederom gelukt een donatie te doen. Nu kan het nog financieel en dan wil ik helpen. Ik roep iedereen op zijn hart te laten spreken en te helpen, al is het nog zo klein. We moeten ELKAAR in de lucht houden!
Wanneer men al het onmogelijke elimineert, moet dat wat resteert, hoe onwaarschijnlijk ook, de waarheid zijn.
Plaats reactie