Gebruik de zoekfunctie!

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Gebruik de zoekfunctie!

Bericht door Zuiderzon »

Beste leden,

Het forum groeit steeds aan wat toe te juichen valt!

Graag wil ik hierbij een oproep doen om alvorens een vraag te plaatsen, eerst de zoekfunctie te gebruiken zoals beschreven in het reglement:
Regels bij het plaatsen van een nieuw onderwerp
  • Het lijkt evident, maar gebruik de zoekfunctie. Het forum heeft een goed ingebouwde zoekfunctie waar je makkelijk een mogelijk antwoord vindt op je vraag. Vind je een onderwerp dat verband houdt met je vraag, maar wordt je vraag toch onvoldoende beantwoord, stel je vraag dan gerust in dat onderwerp. Zo blijft alles een beetje gegroepeerd. Voor actuele informatie kan je ook de zoekfunctie gebruiken op de website.
  • Start enkel een nieuw onderwerp als je niet vindt wat je zoekt.
  • Plaats een onderwerp slechts één keer in één subforum.
  • Plaats een onderwerp in het juiste subforum.
  • Bedenk een zinnige titel bij het openen van een nieuw onderwerp.
    Foute titels zijn: "help", "helpt dit?", "gezocht". Dit is onduidelijk voor de lezer.
  • Probeer in lange stukken tekst witregels tussen alinea's in te voegen, dit voor een vlotte leesbaarheid.
Het gebruik van de zoekfunctie heeft alleen maar voordelen:
  • De kans is groot dat je al een antwoord vindt op je vraag.
  • Het spaart werk uit van de leden die niet voor de zoveelste keer hetzelfde hoeven te antwoorden (wat soms wel belastend kan zijn voor een ME-patiënt).
  • Het bespaart heel wat werk uit voor de beheerders om de structuur op het forum te bewaren (wat een noodzaak is): ze zullen minder berichten aan elkaar moeten plakken of minder moeten verwijzen naar een reeds geplaatst antwoord.
Dank voor de moeite!

Het ME-Gids.Net Team
Hoop doet leven!
Plaats reactie