Versterking in het team!

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Vanessa
Teamlid
Berichten: 1028
Lid geworden op: 10 apr 2007, 09:57
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Bericht door Vanessa »

Zowel CVS-online als mecvs.net zijn het resultaat van hard werk van vele mensen.
CVS-online bestaat al meer dan zes jaar. Het is niet evident om iets wat zo lang je levenswerk is geweest, op te geven als 'identiteit' om samen te smelten.
Bovendien hebben we gemerkt dat beide websites ook een ander publiek hebben. Sommige mensen die hier zitten, zitten ook op cvs-online, doch hebben we o p CVS-online ook vele leden die niet hier zitten.

We hebben nu een eerste stap gezet door te gaan samenwerken, maar samensmelten is iets wat er voorlopig even niet inzit...
"Great minds share similar thoughts "

Vanessa - Oud-beheerder ME-Gids.net
nu weer actief als teamlid
Gebruikersavatar
senna
Donateur
Donateur
Berichten: 2623
Lid geworden op: 26 mei 2009, 11:42

Bericht door senna »

Ik heb er alle begrip voor maar ik vind het toch jammer dat samensmelten in de toekomst niet zou mogelijk zijn.
Ik zie er alleen maar de voordelen van.
Toch veel succes met de samenwerking !
:)
Gebruikersavatar
Hermine
Oud-medewerker
Berichten: 1383
Lid geworden op: 13 feb 2009, 18:36
Locatie: Brasschaat

Bericht door Hermine »

Ik begrijp jullie vraag en jullie bedenkingen zeer goed maar noch Zuiderzon noch Vanessa geven graag hun werk van jàren op. Bij samensmelten zou er zowel bij cvs-online als bij me/cvsnet iets verloren gaan dat ook veel waarde heeft. Soms is het samenwérken van enkele "kleinen" vruchtbaarder dan het werk van één groot.

Elke webstek is uniek en waardevol. Laten we nu op deze manier verder werken en we zien wel waar we uitkomen.

Het belangrijkste is dat er bij belangrijke gebeurtenissen gewerkt wordt over de grenzen heen, ook met andere websteks (Frank Twisk, MEAB, ...).
We komen er wel!
Wat wenkt is de creatieve geest van het onbekende.
neeltje4
Actief lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 mei 2008, 12:19

Bericht door neeltje4 »

Ik vind het heel fijn om op de websites linken naar de andere sites te zien! Knappe samenwerking!
Groetjes Nele
Gebruikersavatar
Lijntje
Actief lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 dec 2008, 20:46

Bericht door Lijntje »

Inderdaad leuk om te zien dat er zoveel samenwerking is.
Volgens mij hebben jullie wel gelijk. Daarbij zou het anders misschien hier ook allemaal erg massaal worden.
Fijn dat jullie het allemaal voor ons doen.
Plaats reactie