Nieuwe website sinds 2 april 2021. Wachtwoord-reset vereist.

Mededelingen van het ME-Gids Team

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Nieuwe website sinds 2 april 2021. Wachtwoord-reset vereist.

Bericht door Zuiderzon »

Afbeelding

Vanaf vrijdag 2 april 2021 zijn er werkzaamheden gepland op de website en het forum.

Nieuw geplaatste artikels, reacties en berichten op het forum zullen vanaf dan mogelijk niet mee overgezet worden naar de nieuwe website.

De website zal tijdelijk offline gaan om daarna met een volledig vernieuwde website verder te gaan die enerzijds uit een informatieve website zal bestaan en anderzijds uit een interactief forum.

Hierbij zal er een wachtwoordherstelprocedure vereist zijn om opnieuw te kunnen inloggen. Daarbij zal u mail krijgen om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Onze excuses voor het ongemak.

We verwelkomen jullie graag binnenkort op een vernieuwde website!

Beheer ME-gids.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
rie
Actief lid
Berichten: 277
Lid geworden op: 19 jul 2011, 16:26

Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door rie »

Hartelijk dank voor al het werk wat gaat in het bouwen van een nieuwe website! Super!
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door Teb »

De website is weer terug online. Komende dagen zal nog verder gesleuteld en geoptimaliseerd worden. Login met oude wachtwoord werkt niet meer. Middels de wachtwoord-reset fucntie kan er een nieuw wachtwoord worden aangevraagd. Daar wordt momenteel nog aan gesleuteld (emails vanaf de website werkt mogelijk nog niet goed).

Op dit forum wordt u op de hoogte gehouden over voortgang.
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door ariadne »

De website ziet er mooi uit. Het is vast veel werk geweest waarvoor veel dank.
Er is iets dat ik heel erg mis en dat is de lijst onderaan de thuispagina met de laatst geplaatste berichten op het forum. Het heeft een tijd geduurd voor ik dit onderwerp weer terug kon vinden bijv. Kan deze lijst svp weer terug op de thuispagina?
Bij voorbaat dank
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door Zuiderzon »

ariadne schreef: 08 apr 2021, 10:39 De website ziet er mooi uit. Het is vast veel werk geweest waarvoor veel dank.
Er is iets dat ik heel erg mis en dat is de lijst onderaan de thuispagina met de laatst geplaatste berichten op het forum. Het heeft een tijd geduurd voor ik dit onderwerp weer terug kon vinden bijv. Kan deze lijst svp weer terug op de thuispagina?
Bij voorbaat dank
Dank je wel ariadne voor het compliment.
Het is de bedoeling dat de lijst van laatste forumberichten terugkomt op de homepagina. Er wordt nog aan gewerkt.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door ariadne »

Wat fijn, Zuiderzon. Ik ben hier echt heel opgelucht over. Ik denk dat anders het forum niet meer bruikbaar voor me zou zijn.
Ik begrijp dat het tijd kost, ik wacht nu rustig af.
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door luipaardje »

Ik ben het eens met Ariadne. Het is een stuk helderder geworden zoals het er nu uitziet. Maar ik miste ook die laatste forumberichten op de homepagina.
De drie verspringende berichten bovenaan de homepagina vind ik nogal onrustig, dus ik scroll al snel naar beneden om dat kwijt te zijn.
Gebruikersavatar
Teb
Tech Support
Tech Support
Berichten: 1174
Lid geworden op: 12 okt 2005, 22:44

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door Teb »

Laatste forumberichten: viewtopic.php?f=7&t=10658
Gebruikersavatar
ariadne
Gevorderd lid
Berichten: 976
Lid geworden op: 22 okt 2009, 10:55

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door ariadne »

De laatste forumberichten staan weer onderaan de Thuispagina, hartstikke fijn!
Maar...alleen als je ingelogd bent. Is dat bewust gedaan? Zo wordt het voor meelezers moeilijker om het forum te volgen. En dus minder aantrekkelijk om zich aan te melden als nieuw lid.
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door Zuiderzon »

Dank voor de opmerkzaamheid. We hebben nog niet kunnen achterhalen waarom de laatste berichten niet getoond worden aan niet-ingelogde gebruikers.

In ieder geval, als men inlogt, is het wel te zien, en dat is voor gebruikers het belangrijkste. Het technisch beheer zal even tijd nodig hebben om uit te zoeken waar mogelijk de oorzaak ligt, tot die tijd is de gebruikservaring in ieder geval terug voor bestaande gebruikers.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
Zuiderzon
Site Admin
Site Admin
Berichten: 2994
Lid geworden op: 13 okt 2005, 10:48
Locatie: Onder de zon
Contacteer:

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door Zuiderzon »

luipaardje schreef: 10 apr 2021, 21:04 De drie verspringende berichten bovenaan de homepagina vind ik nogal onrustig, dus ik scroll al snel naar beneden om dat kwijt te zijn.
Beste luipaardje,
er is nu een pauze/playknop toegevoegd aan de adminberichten in de slideshow op de homepagina.
Hoop doet leven!
Gebruikersavatar
luipaardje
Actief lid
Berichten: 458
Lid geworden op: 05 aug 2012, 13:43

Re: Werkzaamheden website vanaf 2 april 2021

Bericht door luipaardje »

Ik had het al gezien. Werkt prima!
Plaats reactie